Ελληνικές τράπεζες σε περίοδο κρίσης
Greek banks due to recession
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Τράπεζες και Τραπεζικές ΕργασίεςΛέξεις κλειδιά
Τράπεζες ; Οικονομική κρίση ; Κόκκινα δάνεια ; Ελληνικό τραπεζικό σύστημαΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα τις ελληνικές τράπεζες και ειδικότερα την εν γένει λειτουργιά τους στην περίοδο της οικονομικής κρίσης καθώς και πως οφείλουν να προσπεράσουν τον σκόπελο της ύφεσης κυρίως μέσω του Μάρκετινγκ. Η εργασία αυτή αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μια εισαγωγή στις ελληνικές τράπεζες μέσω μιας ιστορικής αναδρομής και αναλύεται και το τραπεζικό σύστημα που υφίσταται στις μέρες μας. Συνεχίζοντας, στο δεύτερο κεφάλαιο, εμβαθύνουμε στην οικονομική κρίση που μάστιζε την Ελλάδα. Εδώ, αναλύονται τα αίτια που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση και αναφέρονται τα μέτρα λιτότητας που ως φυσικό επακόλουθο έφεραν άσχημες επιπτώσεις στην οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου. Στο τρίτο κεφάλαιο, εστιάζουμε στα προβλήματα που έφερε η μεγάλη αυτή κρίση στις ελληνικές τράπεζες όπως τα κόκκινα δάνεια, η έλλειψη ρευστότητας και η διαρκής και σκληρή εποπτεία από ξένους φορείς. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο, βλέπουμε σε ένα γενικό πλαίσιο τους τρόπους που μπορούν οι τράπεζες να αναπτυχθούν ξανά. Η αντιμετώπιση των κόκκινων δανείων είναι σίγουρα μια από τις προτεραιότητες και οι ελληνικές τράπεζες καθώς και Έλληνες οικονομολόγοι έχουν προτείνει κάποιες λύσεις. Το Μάρκετινγκ είναι επίσης ένας τομέας που οφείλουν να επικεντρωθούν οι τράπεζες γιατί μπορεί να προσφέρει πάρα πολλές λύσεις και σίγουρα όχι να υποτιμηθεί σαν μια περιττή λειτουργία που δεν χρειάζεται να κατανεμηθούν πόροι για αυτή.