Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους

dc.contributor.advisorΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.authorΤσούλη, Φράνς
dc.date.accessioned2018-11-27T13:02:34Z
dc.date.available2018-11-27T13:02:34Z
dc.date.issued2018-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4700
dc.description.abstractΣε αυτήν την πτυχιακή εργασία ανάλυσα το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης ενός οχήματος εδάφους τεσσάρων βαθμών ελευθερίας. Για την επίλυση των εξισώσεων και την δημιουργία των διαγραμμάτων των μεταβλητών του συστήματος χρησιμοποίησα το Simulink του Matlab. Αρχικά στο κεφάλαιο ένα έκανα μια θεωρητική ανάλυση γύρω από τα συστήματα αναρτήσεων που χρησιμοποιούνται αυτήν την στιγμή στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έπειτα στο κεφάλαιο δύο επίλυσα το δυναμικό σύστημα που αντιπροσωπεύει το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Ύστερα πραγματοποίησα μια μοντελοποίηση της συμπεριφοράς του οχήματος σε στροφή τροποποιώντας τις εξισώσεις που προέκυψαν από το θεώρημα Lagrange. Στο κεφάλαιο τρία ανάλυσα δύο τρόπους εισαγωγής της ηλεκτρομαγνητικής δύναμης στο αυτοκίνητο και τις σύγκρινα μεταξύ τους.el
dc.format.extent40el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Αυτοκίνηταel
dc.titleΧρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφουςel
dc.title.alternativeGround vehicles’ roll angle reduction with electromagnetic forcesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΘεοδωρακάκος, Ανδρέας
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΣύστημα αναρτήσεωνel
dc.subject.keywordΗλεκτρομαγνητισμόςel
dc.subject.keywordSimulinkel
dc.subject.keywordΑναρτήσειςel
dc.subject.keywordLagrangeel
dc.subject.keywordΓωνία κύλισης οχήματοςel
dc.subject.keywordΕλατήριαel
dc.subject.keywordΕξισώσεις κίνησηςel
dc.subject.keywordΓωνία στροφήςel
dc.description.abstracttranslatedOn this thesis I analyzed the front car’s suspension system which is consisted of four degrees of freedom. In order to solve the differential equation that I found I and to create graph for all the variables of the dynamic system I used the Simulink of Matlab. At first in chapter one I made a theoretical analysis on the suspension systems that are being used in the automobile industries right now. Then in chapter two I solved a dynamic system which represents the front car’s suspension system and after that I made a car modeling in a turning. Finally Ιn chapter three I analyzed two ways of how to ask the magnetic force to the dynamic system.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"