Χρήση ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων για τον περιορισμό της γωνίας κύλισης οχημάτων εδάφους
Ground vehicles’ roll angle reduction with electromagnetic forces
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::ΑυτοκίνηταΛέξεις κλειδιά
Σύστημα αναρτήσεων ; Ηλεκτρομαγνητισμός ; Simulink ; Αναρτήσεις ; Lagrange ; Γωνία κύλισης οχήματος ; Ελατήρια ; Εξισώσεις κίνησης ; Γωνία στροφήςΠερίληψη
Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία ανάλυσα το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης ενός οχήματος εδάφους τεσσάρων βαθμών ελευθερίας. Για την επίλυση των εξισώσεων και την δημιουργία των διαγραμμάτων των μεταβλητών του συστήματος χρησιμοποίησα το Simulink του Matlab. Αρχικά στο κεφάλαιο ένα έκανα μια θεωρητική ανάλυση γύρω από τα συστήματα αναρτήσεων που χρησιμοποιούνται αυτήν την στιγμή στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έπειτα στο κεφάλαιο δύο επίλυσα το δυναμικό σύστημα που αντιπροσωπεύει το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Ύστερα πραγματοποίησα μια μοντελοποίηση της συμπεριφοράς του οχήματος σε στροφή τροποποιώντας τις εξισώσεις που προέκυψαν από το θεώρημα Lagrange. Στο κεφάλαιο τρία ανάλυσα δύο τρόπους εισαγωγής της ηλεκτρομαγνητικής δύναμης στο αυτοκίνητο και τις σύγκρινα μεταξύ τους.
Περίληψη
On this thesis I analyzed the front car’s suspension system which is consisted of four degrees of freedom. In order to solve the differential equation that I found I and to create graph for all the variables of the dynamic system I used the Simulink of Matlab. At first in chapter one I made a theoretical analysis on the suspension systems that are being used in the automobile industries right now. Then in chapter two I solved a dynamic system which represents the front car’s suspension system and after that I made a car modeling in a turning. Finally Ιn chapter three I analyzed two ways of how to ask the magnetic force to the dynamic system.