Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
The effect of electronic advertising on the behavior of online consumers
Subject
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό ΕμπόριοAbstract
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ψυχολογική επίδραση της διαφήμισης στη καταναλωτική συμπεριφορά. Ακολούθως, αναφέρεται ο ορισμός της διαδικτυακής διαφήμισης καθώς και η εξέλιξή της, τα χαρακτηριστικά της, τα είδη της, τα πλεονεκτήματα και οι συνέπειές της. Εν συνεχεία, παραθέτετε ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου και η αξία αυτού στις μέρες μας. Επισημαίνεται επιπρόσθετα η εξέλιξη της τεχνολογίας τη σημερινή εποχή και οι διαφορές σε σχέση με παλιότερα. Τέλος, προτείνονται τρόποι αντιμετώπισης των συνεπειών της ηλεκτρονικής διαφήμισης, φαίνονται οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή και της κοινωνίας και πως μπορούμε να προφυλάξουμε τα προσωπικά μας δεδομένα.
Abstract
This paper presents the effect of advertising on consumer behavior. The role that advertising plays in our lives as well as the methods of influencing the consumer. Also, the psychological effect of advertising on consumer behavior is also known. Next, the definition of online advertising as well as its evolution, its features, its types, its advantages and its consequences are mentioned. Then you quote the definition of e-commerce and its value nowadays. It also highlights the evolution of technology in today's times and the differences in relation to earlier. Lastly, we propose ways of dealing with the effects of online advertising, changes in consumer and social behavior, and how we can protect our personal data.