Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών

dc.contributor.advisorΖακόπουλος, Βασίλειος
dc.contributor.authorΑγάθου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2018-10-30T13:09:53Z
dc.date.available2018-10-30T13:09:53Z
dc.date.issued2018-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4664
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ψυχολογική επίδραση της διαφήμισης στη καταναλωτική συμπεριφορά. Ακολούθως, αναφέρεται ο ορισμός της διαδικτυακής διαφήμισης καθώς και η εξέλιξή της, τα χαρακτηριστικά της, τα είδη της, τα πλεονεκτήματα και οι συνέπειές της. Εν συνεχεία, παραθέτετε ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου και η αξία αυτού στις μέρες μας. Επισημαίνεται επιπρόσθετα η εξέλιξη της τεχνολογίας τη σημερινή εποχή και οι διαφορές σε σχέση με παλιότερα. Τέλος, προτείνονται τρόποι αντιμετώπισης των συνεπειών της ηλεκτρονικής διαφήμισης, φαίνονται οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή και της κοινωνίας και πως μπορούμε να προφυλάξουμε τα προσωπικά μας δεδομένα.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗ επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτώνel
dc.title.alternativeThe effect of electronic advertising on the behavior of online consumersel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική διαφήμισηel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΔιαφήμιση και διαδίκτυοel
dc.description.abstracttranslatedThis paper presents the effect of advertising on consumer behavior. The role that advertising plays in our lives as well as the methods of influencing the consumer. Also, the psychological effect of advertising on consumer behavior is also known. Next, the definition of online advertising as well as its evolution, its features, its types, its advantages and its consequences are mentioned. Then you quote the definition of e-commerce and its value nowadays. It also highlights the evolution of technology in today's times and the differences in relation to earlier. Lastly, we propose ways of dealing with the effects of online advertising, changes in consumer and social behavior, and how we can protect our personal data.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"