Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης Radisson Blu Park Hotel, Athens
Abstract
Ο τουρισμός για την Ελλάδα, μαζί με την ναυτιλία, θεωρείται η βαριά βιομηχανία της χώρας. Η πτυχιακή αυτή εργασία, έχει σκοπό να δείξει την δόμηση, τις λειτουργίες και το οργανόγραμμα μια ξενοδοχειακής μονάδας πέντε αστέρων και το πως επηρεάζονται όλα αυτά, όταν ανήκει σε μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στον κόσμο. Ως περίπτωση μελέτης λοιπόν, επιλέχθηκε το Radisson Blu Park Hotel Athens, ένα από τα ιστορικότερα και ανταγωνιστικότερα ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Αθήνα. Παρουσιάζονται τα τμήματα του ξενοδοχείου, οι στόχοι και οι λειτουργίες αυτών, οι συνεργασία μεταξύ των τμημάτων, αλλά και το πως η ένταξη του ξενοδοχείου στην αλυσίδα της Radisson Hotels, επηρεάζει την λειτουργία των τμημάτων, όπως επίσης και με ποιον τρόπο ελέγχει η Radisson την λειτουργία των ξενοδοχείων της
Abstract
Tourism, as well as shipping, is considered to be Greece's Heavy industry. This thesis' main goal is to show the structure, operations and the organizational structure of a hotel and also how all of these are influenced when the hotel is a part of one of the biggest hotel chains in the entire world. As a case study, Radisson Blu Park Hotel Athens is selected, which is considered to be one of the most historical five star hotel in Athens. The departments, goals and functions of the hotel are being presented, as well as the induction to Radisson Hotels influenced the departments' functions and the way that Radisson Hotels is checking up on their hotels.