Ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε.
Analysis of the internal and external environment of the company "Athenian Brewery S.A."
Subject
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Οικονομικές Καταστάσεις ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός ΣχεδιασμόςKeywords
Αθηναϊκή Ζυθοποιία ; Στρατηγική ; Επιχειρησιακό περιβάλλον ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Εσωτερικό - εξωτερικό περιβάλλον ; Εξωτερική ανάλυση ; Εσωτερική ανάλυση ; SWOT Analysis ; Pest analysis ; Δυνάμεις του PorterAbstract
Η στρατηγική ως σχέδιο δράσης αποτελεί µία συνειδητή και ηθελημένη ενέργεια, η οποία εφαρμόζεται σε πολλές περιπτώσεις όπως στην πολιτική, στην οικονομία, στο εμπόριο και στην τεχνολογία. Η επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μια στρατηγική προκειμένου να επιτύχουν τον στόχο που έχουν θέσει και που συνήθως βρίσκεται σε υψηλή στάθμη δυσκολίας. Στα πλαίσια λοιπόν του μαθήματος «Επιχειρησιακή και Πολιτική Στρατηγική» επιχειρείται η λεπτομερής μελέτη μιας επιχείρησης, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ΑΕ και προτείνεται μια στρατηγική ανάλογη των στοιχείων της. Η έρευνα γίνεται με δεδομένα που συλλέχθηκαν από το διαδίκτυο και με πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από άτομο που εργαζόταν μέχρι πρόσφατα στην εταιρία.