Employer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεων
Keywords
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ; Branding ; Employer branding ; Διοίκηση προσωπικούAbstract
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια η θεωρητική εξέλιξη της μάρκας του εργοδότη και η διαφοροποίηση της από τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσα από αυτές τις διαφορές θα εξαχθούν και θα οριστούν τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου employer branding.Στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τους τρόπους που ένα επιτυχημένο employer branding λειτουργεί βοηθητικά στην Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων μέσα από τις ευνοϊκές συνθήκες και απόψεις που δημιουργεί στους υποψηφίους.Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναδείξουμε το employer branding ως internal marketing που λειτουργεί βοηθητικά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και προσδίδει αξία στο external marketing.H εργασία καταλήγει με τα συμπεράσματα που εύλογα αναδύονται μέσα από την έρευνα και τοποθετούν το employer branding στην κορυφή των διοικητικών λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης.