Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓαρεφαλάκη, Αντιγόνη
dc.date.accessioned2018-07-06T11:32:33Z
dc.date.available2018-07-06T11:32:33Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4481
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια η θεωρητική εξέλιξη της μάρκας του εργοδότη και η διαφοροποίηση της από τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Μέσα από αυτές τις διαφορές θα εξαχθούν και θα οριστούν τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου employer branding.Στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με τους τρόπους που ένα επιτυχημένο employer branding λειτουργεί βοηθητικά στην Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων μέσα από τις ευνοϊκές συνθήκες και απόψεις που δημιουργεί στους υποψηφίους.Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναδείξουμε το employer branding ως internal marketing που λειτουργεί βοηθητικά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και προσδίδει αξία στο external marketing.H εργασία καταλήγει με τα συμπεράσματα που εύλογα αναδύονται μέσα από την έρευνα και τοποθετούν το employer branding στην κορυφή των διοικητικών λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.titleEmployer branding και διοίκηση ανθρώπινων πόρων: H συμβολή του employer branding στο marketing των επιχειρήσεωνel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordEmployer brandingel
dc.subject.keywordΔιοίκηση προσωπικούel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"