Show simple item record

Η επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλος

dc.contributor.advisorΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΚαβανόζη, Ελένη
dc.date.accessioned2018-05-15T06:18:03Z
dc.date.available2018-05-15T06:18:03Z
dc.date.issued2018-04
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4312
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την επιχειρηματική ηθική και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Γίνεται μελέτη της υφιστάμενης βιβλιογραφίας αναφορικά με την επιχειρηματική ηθική και παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης,του ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής. Η προσέγγιση που θα χρησιμοποιηθεί είναι η παραγωγική προσέγγιση, η θεωρητική επισκόπιση αλλά και η ποσοτική έρευνα. Όσο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε δείγμα 97 καταναλωτών, την περίοδο του Φεβρουαρίου 2018 και ακολούθησε η ανάλυση τους, μέσω του στατιστικού πακέτου SPSS όπου χρησιμοποιήθηκε η παραγοντική ανάλυση, η εκτίμηση οικονομετρικών υποδειγμάτων και η πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης. Έπειτα, ακολούθησε η εξαγωγή των συμπερασμάτων, με σκοπό την διερεύνηση του θέματος. Βάσει των ευρημάτων, οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν θετική στάση απέναντι στον όρο επιχειρηματική ηθική και παρατηρούμε οτι οι καταναλωτές αναμένουν οι ηθικές αξίες να διαπνέουν κάθε δραστηριότητα της εταιρίας. Η πρωτοτυπία της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασής της επιχειρηματικής ηθικής στην καταναλωτική συμπεριφορά και ειδικότερα η ερευνητική τεκμηρίωση η οποία θα λάβει χώρα στην επιχείρηση ΑΒ Βασιλόπουλος.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.titleΗ επιχειρηματική ηθική και η καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης του ΑΒ Βασιλόπουλοςel
dc.title.alternativeBusiness ethics and consumer’s behavior. Case study of AB Vasilopoulosel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΠρόθεση αγοράςel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακή ηθικήel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΣτάσεις και αντιλήψεις καταναλωτώνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this study is to examine consumer’s perceptions about business ethics and factors that affect it. A study of the existing bibliography on business ethics is conducted and the findings of the research about consumer’s perceptions of business ethics of a large Greek business, AB Vassilopoulos, are presented. Productive approach, theoretical overview and quantitative research is the approach to be used. In terms of research methodology, a sample of 97 consumers was surveyed in February 2018, followed by their analysis using the SPSS statistical package using factor analysis, estimation of econometric models and multivariate analysis of variance. Then, it will be an extraction of conclusions in order to investigate the matter. Based on the findings, consumers seem to have a positive attitude towards business ethics and we observe that consumers expect ethical values to perceive every activity of the company. The originality of this work is to investigate the impact of business ethics on consumer’s behavior and in particular the research documentation that will take place at AB Vassilopoulos.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"