Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Ζέρβα, Αγγελική
Νερατζίνη, Σταματία
Ημερομηνία
2018-04Επιβλέπων
Χαλικιάς, ΜιλτιάδηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα ΑγοράςΛέξεις κλειδιά
Δημοσκοπήσεις ; Δειγματοληψία ; Εταιρίες δημοσκοπήσεωνΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι με τις οποίες πραγματοποιείται η δημοσκόπηση, καθώς και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Τέλος ακολουθεί παρουσίαση και ανάλυση του ερευνητικού πλαισίου, καθώς και συμπεράσματα που διεξάγονται από αυτή.