Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.authorΖέρβα, Αγγελική
dc.contributor.authorΝερατζίνη, Σταματία
dc.date.accessioned2018-05-04T12:09:12Z
dc.date.available2018-05-04T12:09:12Z
dc.date.issued2018-04
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4249
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά σε θεωρητικό πλαίσιο της έννοιας και του ρόλου των δημοσκοπήσεων. Εν συνεχεία, αναλύονται οι μέθοδοι με τις οποίες πραγματοποιείται η δημοσκόπηση, καθώς και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Τέλος ακολουθεί παρουσίαση και ανάλυση του ερευνητικού πλαισίου, καθώς και συμπεράσματα που διεξάγονται από αυτή.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράςel
dc.titleΜέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρίες δημοσκοπήσεωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλαντώνης, Πέτρος
dc.contributor.committeeΓαρουφάλης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔημοσκοπήσειςel
dc.subject.keywordΔειγματοληψίαel
dc.subject.keywordΕταιρίες δημοσκοπήσεωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"