Τα επιχειρησιακά παίγνια στην εκπαίδευση ενηλίκων
Business games in adult education
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Αρβανίτη, Χρυσάνθη
Σπυριούνη, Ποτίτσα
Ημερομηνία
2018-03Επιβλέπων
Σπυριδάκος, ΑθανάσιοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΕκπαίδευσηΛέξεις κλειδιά
Εκπαίδευση ενηλίκων ; Εφοδιαστική αλυσίδα ; Φαινόμενο μαστίγιο ; Παιχνίδι ; Επιχειρησιακά παίγνια ; Ψηφιακά παιχνίδια ; Beer GameΠερίληψη
Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί έναν σημαντικό κλάδο του τομέα της εκπαίδευσης. Το παιχνίδι χρησιμοποιείται επίσης ως συμπληρωματικό μέσο διδασκαλίας και μάθησης στην εκπαίδευση των ενηλίκων. Η παιγνιώδης μορφή των δραστηριοτήτων προσφέρει στους ενήλικες τη δυνατότητα να πειραματιστούν, να διερευνήσουν, να συνεργαστούν, να υιοθετήσουν νέες στάσεις και να ανακαλύψουν τη γνώση μέσα από την ίδια τους την πράξη. Ένα παίγνιο επιχειρήσεων (business game) είναι μια άσκηση λήψης αποφάσεων προσομοιώνοντας ένα μοντέλο λειτουργίας μιας επιχείρησης όπου τα στάδια της παρουσιάζουν χρονική αλληλουχία μεταξύ τους. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το διάσημο επιχειρησιακό παίγνιο Beer Game και παραδείγματα διδακτικής αξιοποίησης. Το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι, η αξιοποίηση των επιχειρησιακών παιγνίων στην εκπαίδευση ενηλίκων, και ειδικότερα στην κατάρτιση επιχειρησιακών στελεχών, προσφέρει νέες μαθησιακές δυνατότητες και διευρύνει το γνωστικό υπόβαθρο των ενήλικων-εκπαιδευόμενων, με ένα ιδιαίτερα προσιτό τρόπο σε αυτούς.
Περίληψη
The adult education consists of an important branch of education. The game is used as a complementary means of teaching and learning of adults’ education. The gaming form of activities offers to adults the ability to experiment, to investigate, to cooperate, to embrace new aspects and to discover the knowledge through action itself. A business game is a decision-making exercise simulating a business model of a business in which its stages are in a sequence of time. In this project is presented the famous business beer game and instances of teaching exploitation. The final conclusion that occurs is that the exploitation of the business game, in adults’ education, and specially in the training of business executives, offers new learning abilities and investigates the cognitive background of the training adults, in a very accessible way to them.
Αριθμός σελίδων
86Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διοίκηση Εκπαιδευτικών ΜονάδωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: