Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
How does advertising infiltrate into consumers intelligence and behaviour.
Keywords
Διαφήμιση ; Συναισθηματική νοημοσύνη ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Διαδίκτυο ; ΜάρκετινγκAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ύστερα πραγματοποιήθηκε η πρωτογενής ποιοτική έρευνα. Το δείγμα των καταναλωτών που επιλέχθηκε για την έρευνα αποτελούταν από 8 μέλη, που αντιπροσωπεύουν τον πληθυσμό της γενιάς Υ ή Ν (Network) γεννημένοι μεταξύ των ετών 1977 – 1994.
Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι ένα φλέγον θέμα των κοινωνικών επιστημών άρα και του μάρκετινγκ, αφού έχει άμεση σχέση με τις σκέψεις των καταναλωτών και επομένως με τη συμπεριφορά τους.Οι ερευνητικοί στόχοι που ορίστηκαν ύστερα απ’ τη μελέτη της θεωρητικής επισκόπησης είναι καταρχάς, να εξεταστεί η αντίληψη του κοινού αναφορικά με την εικόνα των επιχειρήσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και αν επηρεάζεται η τελική απόφαση των καταναλωτών. Κατά δεύτερον, εξετάστηκε αν η παρουσίαση των ενεργειών που λαμβάνονται για το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης έχει επίδραση στη λήψη απόφασης του καταναλωτή. Τέλος, διερευνήθηκε αναφορικά με τη «στρατηγική συναισθηματικής έκκλησης μηνύματος» της διαφήμισης, η επιρροή στη λήψη αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή προς το διαφημιζόμενο προϊόν – υπηρεσία.
Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος καταγράφεται η ακαδημαϊκή επισκόπηση και η μεθοδολογία της. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η πρωτογενής έρευνα, δηλαδή τα πρωτογενή στοιχεία, τα επαγωγικά δεδομένα της έρευνας και τα συμπεράσματα.
Abstract
This diploma thesis aims at examining the penetration of advertising into the emotional intelligence of the consumer and consequently in his behavior. Initially secondary research was concluded to collect data from scientific sources and then the primary qualitative research was carried out. The sample of consumers selected for the survey was composed of eight members, representing the generation Y, who were born between 1997 and 1994.Emotional intelligence is a blazing subject of social sciences and marketing, since it is direct with consumer thoughts and therefore with their behavior.The research objectives defined from theoretical overview’s study. First of all, it was the examination of the focus group apropos of the corporate social responsibility enterprises’ brand image and whether this affects consumers’ final decision. Secondly, it was examined whether the presentation prospect of firm’s interior environment has an impact on the consumer’s purchasing decision. Lastly, was investigated, if the “strategic appeal of message” of advertising, has had influence on the consumer’s purchasing decision for the advertised product/service.The survey is divided into two parts. The first part records the bibliographic approach and its methodology. The second part presents the primary research, ie the primary data, the inductive data of the research and the conclusions.
Number of pages
62Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: