Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΒασιλοπούλου, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2018-02-16T08:56:30Z
dc.date.available2018-02-16T08:56:30Z
dc.date.issued2018-02-15
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4098
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ύστερα πραγματοποιήθηκε η πρωτογενής ποιοτική έρευνα. Το δείγμα των καταναλωτών που επιλέχθηκε για την έρευνα αποτελούταν από 8 μέλη, που αντιπροσωπεύουν τον πληθυσμό της γενιάς Υ ή Ν (Network) γεννημένοι μεταξύ των ετών 1977 – 1994. Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι ένα φλέγον θέμα των κοινωνικών επιστημών άρα και του μάρκετινγκ, αφού έχει άμεση σχέση με τις σκέψεις των καταναλωτών και επομένως με τη συμπεριφορά τους.Οι ερευνητικοί στόχοι που ορίστηκαν ύστερα απ’ τη μελέτη της θεωρητικής επισκόπησης είναι καταρχάς, να εξεταστεί η αντίληψη του κοινού αναφορικά με την εικόνα των επιχειρήσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και αν επηρεάζεται η τελική απόφαση των καταναλωτών. Κατά δεύτερον, εξετάστηκε αν η παρουσίαση των ενεργειών που λαμβάνονται για το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης έχει επίδραση στη λήψη απόφασης του καταναλωτή. Τέλος, διερευνήθηκε αναφορικά με τη «στρατηγική συναισθηματικής έκκλησης μηνύματος» της διαφήμισης, η επιρροή στη λήψη αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή προς το διαφημιζόμενο προϊόν – υπηρεσία. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος καταγράφεται η ακαδημαϊκή επισκόπηση και η μεθοδολογία της. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η πρωτογενής έρευνα, δηλαδή τα πρωτογενή στοιχεία, τα επαγωγικά δεδομένα της έρευνας και τα συμπεράσματα.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΗ διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.el
dc.title.alternativeHow does advertising infiltrate into consumers intelligence and behaviour.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis aims at examining the penetration of advertising into the emotional intelligence of the consumer and consequently in his behavior. Initially secondary research was concluded to collect data from scientific sources and then the primary qualitative research was carried out. The sample of consumers selected for the survey was composed of eight members, representing the generation Y, who were born between 1997 and 1994.Emotional intelligence is a blazing subject of social sciences and marketing, since it is direct with consumer thoughts and therefore with their behavior.The research objectives defined from theoretical overview’s study. First of all, it was the examination of the focus group apropos of the corporate social responsibility enterprises’ brand image and whether this affects consumers’ final decision. Secondly, it was examined whether the presentation prospect of firm’s interior environment has an impact on the consumer’s purchasing decision. Lastly, was investigated, if the “strategic appeal of message” of advertising, has had influence on the consumer’s purchasing decision for the advertised product/service.The survey is divided into two parts. The first part records the bibliographic approach and its methodology. The second part presents the primary research, ie the primary data, the inductive data of the research and the conclusions.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"