Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
Generation Z as e-consumers of tomorrow. Research of the behavior of Generation Z in the environment of the internet.
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό ΕμπόριοΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαδίκτυο ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Κοινωνικά δίκτυαΠερίληψη
Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς και την εξοικείωσή τους απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές.Η μεθοδολογία, που ακολουθήθηκε ήταν ο θετικισμός. Ύστερα από βιβλιογραφική ανασκόπηση, πραγματοποιήθηκε δημοσκόπηση σε νέους με ερωτηματολόγια κλειστού τύπου, με σκοπό να επιβεβαιωθούν ή να απορριφτούν συμπεράσματα άλλων ερευνών.Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι νέοι στην Ελλάδα είναι μια γένια εξοικειωμένη με την τεχνολογία και τη χρήση του internet. Επίσης ήδη χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά καταστήματα για αγορές, καθώς επίσης χρησιμοποιεί το internet για έρευνα αγοράς, αξιολόγηση προϊόντων και ανεύρεση καλύτερης τιμής. Επιπλέον είναι μία γένια που δεν επηρεάζεται από τα κλασικά μέσα προώθησης στο internet, ωστόσο δείχνει ενδιαφέρον και ανταποκρίνεται σε κάθε τι νέο. Πρακτικά, τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να φάνουν χρήσιμα στη γενικότερη μελέτη των νέων στην Ελλάδα. Μια κοινωνική ομάδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον μιας και αποτελεί το καταναλωτικό κοινό του αύριο και ήδη παρουσιάζει –όπως φαίνεται και σε αυτή την έρευνα- αισθητές διαφοροποιήσεις από τις προηγούμενες γενιές.
Περίληψη
The purpose of this survey is to identify and report the habits of generation z in the cyber context, to depict their attitude towards digital marketing tools and illustrate their familiarization with e-commerce.The methodology approach use was positivism. Following literature study, survey with personally-administered questionnaires was held with young people aged 15-23 in order to either confirm or dismiss the conclusions of prior surveys.The survey results indicate that young people in Greece are familiar with internet technology and use. Moreover, they are already shopping online as well as using the internet for shopping around, evaluating products and finding the best price. In addition, it is a generation that is influenced by the classic means of internet product promotion, yet it is also interested in any novelty.In practical implications, this study provides a useful source of information, which can be used by the general generation Z study in Greece. A social group of particular interest, since it is the consumer of tomorrow and already shows - as you can see in this survey - a marked differentiation from previous generations.
Αριθμός σελίδων
102Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διεθνής Διοικητική των ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: