Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών
Innovations in the blanch of herbal cosmetics
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΕταιρείεςΛέξεις κλειδιά
Καινοτομία ; Καλλυντικά προϊόντα ; Κορρές Α.Ε. ; Βιολογικά προϊόνταΠερίληψη
Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να επικρατήσουν και να επιβιώσουν καλούνται να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες και ανάγκες της ζήτησης οι οποίες διαρκώς εξελίσσονται. Η πρόοδος κάθε οικονομίας εξαρτάται από τις εκάστοτε επιχειρήσεις και την ικανότητά τους να καλύψουν τις ανάγκες της αγοράς, να προσφέρουν επιτυχημένα προϊόντα και υπηρεσίες. ‘Ετσι, οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να επικρατήσουν στην ανταγωνιστική αγορά στρέφονται στην εφαρμογή καινοτόμων ιδεών, καθώς αυτή τους οδηγεί στην δημιουργία προϊόντων, που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της ζήτησης. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι αρχικά η ανάλυση των μορφών της καινοτομίας, τα εμπόδια κατά την ανάπτυξή της, οι παράγοντες που την επηρεάζουν και την ενισχύουν. Παρουσιάζεται το παράδειγμα της επιχειρησιακής καινοτομίας στον Ελλαδικό χώρο της εταιρείας ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε., που δραστηριοποιείται και στις διεθνείς αγορές και παρατίθενται τα συμπεράσματα απο την μελέτη της περίπτωσης.
Αριθμός σελίδων
60Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: