Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
The impact of e-Marketing in to consumer behavior of e-Consumers
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Κρασσάς, Γεράσιμος
Ημερομηνία
2017Επιβλέπων
Κυριαζόπουλος, ΠαναγιώτηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet MarketingΛέξεις κλειδιά
E-Marketing ; Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Social media marketing ; Email marketing ; Search engine marketing ; E-ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Ερωτηματολόγιο 4 ενοτήτων: Social Media Marketing , Email Marketing, Search Engine Marketing, Δημογραφικά στοιχεία. Ευρήματα: 60% του δείγματος είναι γυναίκες, 48% είναι 30 – 40 ετών, 53% άγαμοι, 45% χωρίς παιδιά και το 37% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Συμπεράσματα: Το e-Μάρκετινγκ έχει επίδραση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Μέρη του e-Μάρκετινγκ επηρεάζουν σε διαφορετικό βαθμό τους e-Καταναλωτές.
Περίληψη
Purpose: To determine the effect of e-Marketing on the consumer behavior of e-Consumers. Design / Methodology / Approach: Survey 150 e-Consumers over 18 years old from the wider region of Attica. A 4-module questionnaire: Social Media Marketing, Email Marketing, Search Engine Marketing, Demographics. Findings: 60% of the sample is women, 48% are 30-40 years old, 53% are single, 45% have no children and 37% are tertiary graduates. Gender and educational level affect the consumer behavior of e-Consumers. Conclusions: e-Marketing has an impact on the consumer behavior of e-Consumers. Parts of e-Marketing affect to a different extent e-Consumers.
Αριθμός σελίδων
108Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διεθνής Διοικητική των ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: