Ηλεκτρονική διακυβέρνηση (ΗΔ) και αναδιοργάνωση διαδικασιών (BPR) στο δημόσιο τομέα. Η διερεύνηση της υιοθέτησης της από τους δημοσίους υπαλλήλους
The e-Government and the reorganization of procedures (BPR) in the Public sector. The research of the acceptance of the e-Government systems (e-Gs) from the public servants (workers)
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Νιώρα, Καλλιόπη
Ημερομηνία
2017-06Επιβλέπων
Γιαννακόπουλος, ΔιονύσιοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Δημόσια Διοίκηση::Διαδίκτυο (Internet) στη Δημόσια ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση ; Αναδιοργάνωση διαδικασιών ; Δημόσιος τομέας ; Αποδοχή τεχνολογίας ; Ικανοποίηση συστήματος ; E-GovernmentΠερίληψη
Τα συστήματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης, με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών και ειδικότερα του διαδικτύου (internet). Αυτό προϋποθέτει ένα εκ βάθρων μετασχηματισμό της δομής και λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης έτσι ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες να διακρίνονται από ποιότητα, αποδοτικότητα και να υπηρετούν το κοινωνικό σύνολο. Η παρούσα έρευνα, διερευνά την στάση των εργαζομένων σε μια περιφέρεια της χώρας σχετικά με την ΗΔ και την αναδιοργάνωση διαδικασιών (BPR) στη Δημόσια Διοίκηση, και δη της περιφερειακής διοίκησης με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την άνοιξη του 2017 στην Περιφέρεια Αττικής σε 191 άτομα. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι παράγοντες της ποιότητας πληροφορίας και πρόθεσης χρήσης επηρεάζουν περισσότερο από άλλους παράγοντες την συνολική ικανοποίηση από τα συστήματα ΗΔ, όπως επίσης υπάρχει σημαντική επίδραση της πρόθεσης χρήσης από την ευκολία χρήσης τέτοιων συστημάτων. Τέλος, οι προσδοκίες από την χρήση συστημάτων ΗΔ των συμμετεχόντων στην έρευνα ήταν υψηλές.
Περίληψη
The e-Government systems (e-Gs) aim at modernizing the ΔΔ with the help of new technologies and in particular the Internet. This presupposes a fundamental transformation of the structure and function of the Public Administration, so that the services provided can be distinguished by quality, efficiency and service of society. This research explores the attitude of the workers in a region of the country regarding the e-Gs and the reorganization of procedures (BPR) in the public administration, in particular the regional administration, with the help of a questionnaire. The survey was accomplished in the spring of 2017 in the Region of Attica in 191 people. The results of the survey found that the factors of information quality and use intent influence more than other factors the overall satisfaction with the e-Gs, as there is also a significant effect with the intention of using such systems. Finally, the expectations of the use of e-Gs systems of the participants in the survey were high.
Αριθμός σελίδων
194Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διεθνής Διοικητική των ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: