Ισολογισμός ενεργού και άεργου ισχύος σε πλοίο μεταφοράς φυσικού αερίου με ηλεκτροπρόωση και ηλεκτρικό δίκτυο σε μέση τάση. Επιλογή Γεννητριών.
Active and reactive power balance analysis for a LNG carrier with electric propulsion. Selection of diesel generators
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/123456789/3892/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%95%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1.pdf.jpg?sequence=13&isAllowed=y)
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Ηλεκτρική Ενέργεια ; TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική ΜηχανικήΛέξεις κλειδιά
Ισολογισμός ηλεκτρικής ισχύος ; Ενεργός ισχύς ; Άεργος ισχύς ; Ηλεκτροπρόωση πλοίων ; Συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας ; Γεννήτριες ; ΠλοίαΠερίληψη
Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η σωστή προ εκτίμηση του απαιτούμενου ηλεκτρικού φορτίου ενός πλοίου μεταφοράς φυσικού αερίου με ηλεκτροπρόωση. Συγκεκριμένα ο ηλεκτρικός ισολογισμός ενεργού και άεργου ισχύος. Αρχικά αναφέρονται κάποια γενικά χαρακτηριστικά των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας των πλοίων και της ηλεκτροπρόωσης. Στην συνέχεια παρουσιάζεται αναλυτικά η κατάστρωση του ηλεκτρικού ισολογισμού, του εκτεταμένου ηλεκτρολογικού ισολογισμού καθώς και η σημασία τους στην σωστή επιλογή των ηλεκτρογεννητριών του πλοίου.
Αριθμός σελίδων
82Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: