Show simple item record

Μελέτη συστημάτων ελέγχου σε πλοία για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου

dc.contributor.advisorΤσουκαλάς, Βασίλειος
dc.contributor.authorΜπόφος, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2017-10-31T10:50:04Z
dc.date.available2017-10-31T10:50:04Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3849
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά στα συστήματα αυτομάτου ελέγχου που χρησιμοποιούνται στα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου σε υγρή μορφή, στις προοπτικές χρήσης συστημάτων προχωρημένης τεχνολογίας ενώ γίνεται και σύγκριση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων πρόωσης. Την τελευταία δεκαετία το φυσικό αέριο αποτελεί σημαντικό ενεργειακό πόρο. Ένας από τους βασικούς λόγους είναι οι τεχνολογικές εξελίξεις στην εξόρυξη, τη μεταφορά, τη διαχείριση και την κατανάλωση καθώς και το κόστος όλων των παραπάνω διαδικασιών το οποίο παραμένει χαμηλό σε σχέση με τα πλεονεκτήματα της χρήσης του. Χρήσεις φυσικού αερίου - Αποτελεί βασική πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. - Χρησιμοποιείται στην παραγωγή υδρογόνου. - Καύσιμο οχημάτων (οικολογικά οχήματα). Το 2005, οι χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό οικολογικών οχημάτων ήταν η Αργεντινή, η Βραζιλία, το Πακιστάν, η Ιταλία, το Ιράν και οι Η.Π.Α.. Γίνονται, επίσης, προσπάθειες για χρήση του και στην αεροπορία. - Οικιακή χρήση (μαγειρική, θέρμανση κ.α.) -Άλλες χρήσεις (παραγωγή γυαλιού, υφασμάτων, ατσαλιού, πλαστικών, ειδών χρωματισμού και άλλων προϊόντων). Τα λεγόμενα Υγραεριοφόρα πλοία είναι ειδικός τύπος εμπορικών πλοίων, δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν υγροποιημένα αέρια, δηλαδή φυσικό αέριο σε υγρή μορφή, όπως μεταφέρεται το πετρέλαιο. Οι ιδιότητες του υγροποιημένου φυσικού αερίου ορίζουν συγκεκριμένες προδιαγραφές στα πλοία αυτά, στα οποία εγκαθίστανται συστήματα προχωρημένης τεχνολογίας, ώστε η μεταφορά, η διαχείριση και τέλος η κατανάλωση να επιτελούνται με ασφάλεια.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Φυσικό Αέριοel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος Έλεγχοςel
dc.titleΜελέτη συστημάτων ελέγχου σε πλοία για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίουel
dc.title.alternativeControl systems on vessels for handling and transportation of liquefied natural gasel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑλαφοδήμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΝικητάκος, Νικήτας
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΥγροποίησηel
dc.subject.keywordΦυσικό αέριοel
dc.subject.keywordΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subject.keywordΣυστήματα αυτόματου ελέγχουel
dc.subject.keywordΥγραεριοφόρα πλοίαel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis refers to the control systems for handling and transportation of liquefied natural gas and compares the propulsion systems on LNG carriers. The last decade natural gas consists a major energy resource. One of the main reasons is the technological evolution in extraction, transportation, handling and consumpion as well as the cost of all the above operations which remains low regarding the advantages of its use. Uses of Natural Gas -Main resource for electrical production -Production of hydrogen -Vehicle fuel -Domestic use -Other production uses The liquefied gas carriers are a special type of commercial tanker vessel that carry liquefied gases such as natural gas in liquid form. The physical properties of LNG require particular standards for these vessels on which are used advanced technology systems so that the transportation, handling and consumption are being executed with safety.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"