Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων των εταιρειών Media Saturn και Dixons
Analysis of financial statements for Media Saturn and Dixons
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Εταιρείες - Λογιστική ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::ΧρηματοοικονομικήΛέξεις κλειδιά
Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Χρηματοοικονομικές καταστάσεις ; Ισολογισμός ; Αριθμοδείκτες ; Media- Saturn Ελλάς Α.Ε ; DIXONS Α.Ε.Β.Ε.Περίληψη
Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό της την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων δύο εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο και θεωρούνται ανταγωνίστριες.Tο διάστημα στο οποίο θα γίνει ανάλυση και σύγκριση των οικονομικών μεγεθών τους είναι η πενταετία 2011 – 2015. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στην έννοια της χρηματοοικονομικής ανάλυσης και την ιστορική αναδρομή της, καθώς επίσης και μια αναφορά στις οικονομικές καταστάσεις από τις οποίες αντλούνται δεδομένα και τις μεθόδους χρηματοοικονομικής ανάλυσης. Στο 2ο κεφάλαιο παρατίθενται οι χρηματοοικονομικοί αριθμοδείκτες που θα χρησιμοποιηθούν για την διεξαγωγή συμπερασμάτων και στο 3ο κεφάλαιο γίνεται μία ανάλυση της εταιρείας Dixons, της πρώτης εκ των 2 που έχουν επιλεχθεί. Κατά τον ίδιο τρόπο, στο 4ο κεφάλαιο γίνεται μια παρόμοια ανάλυση για την εταιρεία Media Saturn. Τέλος, στο 5ο κεφάλαιο γίνεται μια παράθεση των συμπερασμάτων που θα προκύψουν από τις παραπάνω συγκρίσεις των αριθμοδεικτών και των τακτικών που τελικά ακολούθησαν οι 2 εταιρείες.
Περίληψη
The following thesis aims to analyze the financial statements of two companies operating in the same area and considered competitors. The period of analysis and comparison of their financial figures is the five-year period 2011-2015. In the 1st chapter there is a reference the concept of financial analysis and its historical review, as well as a reference to the financial statements from which data is derived and methods of financial analysis. The second chapter lists the financial ratios to be used to draw conclusions and in Chapter 3 an analysis of the Dixons company, the first of 2 selected, is made. In the same way, a similar analysis is made in Chapter 4 for Media Saturn. Finally, in the 5th chapter there is a citation of the conclusions that will result from the above comparisons of the indexes and the tactics finally followed by the two companies.