Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
Keywords
Atmospherics ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Marketing ; Καταναλωτική εμπειρία ; Στατιστικό πακέτο SPSS ; Προϊόντα σούπερ μάρκετAbstract
Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που είναι το ίδιο το προϊόν ή το περιβάλλον που το περικλύει, δημιουργήθηκε η ανάγκη να εξερευνήσουμε εάν και κατά πόσο μπορεί το περιβάλλον που περικλύει το προϊόν, να επηρεάσει τον καταναλωτή ως προς την επιλογή του super-market για την πραγματοποίηση των καθημερινών του αγορών.
Οπότε, στόχος της παρούσας εργασίας είναι να συλλέξει, να αναλύσει και να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών ως προς την επιλογή του super-market και πώς τα Atmospherics επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.
Τα πρωτογενή στοιχεία αντλήθηκαν από την συμπλήρωση 150 δομημένων ερωτηματολογίων, αποτελούμενων από 15 ερωτήσεις. Οι 3 ενότητες από τις οποίες αποτελείται το ερωτηματολόγιο είναι οι εξής:
1. Εισαγωγή σχετικά με τις λεπτομέρειες της έρευνας καθώς και κάποιες βασικές έννοιες
2. Ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών
3. Ερωτήσεις σχετικα με τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών
Τη συλλογή δεδομένων ακολούθησε η επεξεργασία τους με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Στη συνέχεια έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων για να καταλήξουμε στα συμπεράσματα της έρευνας σχετικά με τις προτιμήσεις των κατανλωτών και κατά πόσο επηρεάζονται από τα στοιχεία της Ατμόσφαιρας ενός Super-Market.
Σε μια οικονομία που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένη ύφεση, έντονη κινητικότητα στη λήψη δημοσιονομικών μέτρων και παράλληλα οξύ ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών που «πωλούνται» σε ένα super-market αλλά και μεταξύ των ίδιων των super-markets, παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον να ερευνήσει κανείς τα κίνητρα επιλογής του super-market από τους καταναλωτές, πέρα από το περισσότερο προφανές κίνητρο, που αποτελεί η τιμή, δηλαδή το πώς διαμορφώνεται συνολικά το τελικό καλάθι του καταναλωτή.
Abstract
The reason for someone to start a survey can stand everything. From a simple questioning, to questions that are put to us in a daily basis. Taking it for granted that the consumer experience arises from two factors: the product itself or the environment surrounding it. Thus, the need has emerged to explore whether and to what extent the environment surrounding the product, can influence the consumer in choosing which super-market can cover its needs.
The main goal of the present dissertation is to collect, analyze and present the results of the research on consumer preferences regarding the choice of supermarket and how Atmospherics influence their decisions. Primary data was derived from the completion of 150 structured questionnaires, consisting of 15 questions. The 3 sections of the questionnaire are as follows:
1. Introduction on research details and some basic concepts
2. Questions about consumer preferences
3. Questions on consumer demographics
Data collection was processed using the SPSS statistical program. We then analyzed the results to arrive at the findings of the survey on consumer preferences and whether they are influenced by the Atmospheric Elements of the Super-Market.
In an economy characterized by widespread recession, intense mobility in fiscal measures and sharp competition between companies which sell their products in a supermarket and also a heavy competition among super-market chains, it is of great interest to investigate the incentives for consumers to choose among the available super-market chains, apart from the most obvious and powerful motive which is price of the final consumer’s “basket”.
Number of pages
72Post-graduate Program
MBA - Διοίκηση ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: