Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚατσίμπας, Δημήτριος
dc.date.accessioned2017-10-09T10:21:20Z
dc.date.available2017-10-09T10:21:20Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3803
dc.description.abstractΑφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που είναι το ίδιο το προϊόν ή το περιβάλλον που το περικλύει, δημιουργήθηκε η ανάγκη να εξερευνήσουμε εάν και κατά πόσο μπορεί το περιβάλλον που περικλύει το προϊόν, να επηρεάσει τον καταναλωτή ως προς την επιλογή του super-market για την πραγματοποίηση των καθημερινών του αγορών. Οπότε, στόχος της παρούσας εργασίας είναι να συλλέξει, να αναλύσει και να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών ως προς την επιλογή του super-market και πώς τα Atmospherics επηρεάζουν τις αποφάσεις τους. Τα πρωτογενή στοιχεία αντλήθηκαν από την συμπλήρωση 150 δομημένων ερωτηματολογίων, αποτελούμενων από 15 ερωτήσεις. Οι 3 ενότητες από τις οποίες αποτελείται το ερωτηματολόγιο είναι οι εξής: 1. Εισαγωγή σχετικά με τις λεπτομέρειες της έρευνας καθώς και κάποιες βασικές έννοιες 2. Ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών 3. Ερωτήσεις σχετικα με τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών Τη συλλογή δεδομένων ακολούθησε η επεξεργασία τους με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS. Στη συνέχεια έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων για να καταλήξουμε στα συμπεράσματα της έρευνας σχετικά με τις προτιμήσεις των κατανλωτών και κατά πόσο επηρεάζονται από τα στοιχεία της Ατμόσφαιρας ενός Super-Market. Σε μια οικονομία που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένη ύφεση, έντονη κινητικότητα στη λήψη δημοσιονομικών μέτρων και παράλληλα οξύ ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών που «πωλούνται» σε ένα super-market αλλά και μεταξύ των ίδιων των super-markets, παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον να ερευνήσει κανείς τα κίνητρα επιλογής του super-market από τους καταναλωτές, πέρα από το περισσότερο προφανές κίνητρο, που αποτελεί η τιμή, δηλαδή το πώς διαμορφώνεται συνολικά το τελικό καλάθι του καταναλωτή.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Έρευνα Αγοράςel
dc.titleΔιερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - marketel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΒρυζίδης, Λάζαρος
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordAtmosphericsel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική εμπειρίαel
dc.subject.keywordΣτατιστικό πακέτο SPSSel
dc.subject.keywordΠροϊόντα σούπερ μάρκετel
dc.description.abstracttranslatedThe reason for someone to start a survey can stand everything. From a simple questioning, to questions that are put to us in a daily basis. Taking it for granted that the consumer experience arises from two factors: the product itself or the environment surrounding it. Thus, the need has emerged to explore whether and to what extent the environment surrounding the product, can influence the consumer in choosing which super-market can cover its needs. The main goal of the present dissertation is to collect, analyze and present the results of the research on consumer preferences regarding the choice of supermarket and how Atmospherics influence their decisions. Primary data was derived from the completion of 150 structured questionnaires, consisting of 15 questions. The 3 sections of the questionnaire are as follows: 1. Introduction on research details and some basic concepts 2. Questions about consumer preferences 3. Questions on consumer demographics Data collection was processed using the SPSS statistical program. We then analyzed the results to arrive at the findings of the survey on consumer preferences and whether they are influenced by the Atmospheric Elements of the Super-Market. In an economy characterized by widespread recession, intense mobility in fiscal measures and sharp competition between companies which sell their products in a supermarket and also a heavy competition among super-market chains, it is of great interest to investigate the incentives for consumers to choose among the available super-market chains, apart from the most obvious and powerful motive which is price of the final consumer’s “basket”.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"