Abstract
Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το διαπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αν και η διαπολιτισμικότητα φαίνεται να έχει κυριαρχήσει ως το ιδανικό μοντέλο εκπαίδευσης καθώς προωθεί όχι μόνο τη συνύπαρξη αλλά και την αλληλεπίδραση των λαών, οι δυσκολίες που αναδύονται κατά την ταυτόχρονη εκπαίδευση γηγενών και αλλοδαπών μαθητών είναι ποικίλες. Για αυτό και γίνεται προσπάθεια να προσδιοριστούν τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στα δημοτικά σχολεία αναφορικά με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση καθώς και οι τρόποι που επιλέγουν να τα διαχειριστούν