Μελέτη δημιουργίας ποδηλατόδρομων στο Δήμο Αιγάλεω και διαμόρφωση χώρων αθλητικών εγκαταστάσεων
Planning bicycle paths and sports facilities. Case study: Municipality of Egaleo.
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Αρχιτεκτονική - ΠολεοδομίαΛέξεις κλειδιά
Ποδηλατοδρόμιο ; Δήμος Αιγάλεω ; Αθλητικές εγκαταστάσεις ; Φωτορεαλιστική απεικόνιση ; Φωτορεαλισμός ; CAD ; Γυμναστήριο ; Τρισδιάστατη σχεδίαση ; 3d animation ; ΠολυχώροιΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αφορά στην κατασκευή ενός πολυχώρου στο Δήμο Αιγάλεω ο οποίος θα προσφέρει στο κοινό ποικιλία δραστηριοτήτων. Ο κύριος στόχος είναι η διάδωση της ποδηλασίας πίστας και ΒΜΧ στο κοινό. Η προσθήκη ευρέως γνωστών δραστηριοτήτων όπως το γυμναστήριο, ο διάδρομος περιπάτου και τρεξίματος καθώς και η προσθήκη του χώρου εστίασης αποτελούν πόλο έλξης για το κοινό. Με αυτό τον τρόπο θα γίνει η καλύτερη δυνατή προώθηση και «διαφήμιση» της ποδηλασίας. Η εργασία αποτελείται από έξι (6) κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται o Δήμος Αιγάλεω. Αναφέρονται τα ιστορικά στοιχεία του Δήμου από την αρχαιότητα μέχρι και τη σύγχρονη εποχή, η πληθυσμιακή πυκνότητα και τα πληθυσμιακά στοιχεία βάσει απογραφών. Επίσης αναφέρονται οι αθλητικές εγκαταστάσεις που προσφέρει ο Δήμος στο κοινό, καθώς και οι χώροι πρασίνου και αναψυχής. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ποδηλασία. Αρχικά αναφέρονται τα ιστορικά στοιχεία της ποδηλασίας και τα είδη ποδηλάτων που κυκλοφορούν μέχρι και σήμερα. Στη συνέχεια αναφέρεται η ποδηλασία ως άθλημα και τα επιμέρους αγωνίσματα τα οποία εξαρτώνται από τον τύπο ποδηλάτου. Επίσης αναλύεται η αγωνιστική ποδηλασία στην Ελλάδα και αναφέρονται οι σπουδαιότεροι Έλληνες αθλητές μέχρι και σήμερα. Τέλος αναφέρονται τα πλεονεκτήματα που μας δίνει η χρήση ποδηλάτου στην καθημερινότητα μας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι αθλητικές δραστηριότητες που παρέχει ο Δήμος Αιγάλεω στο κοινό. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το τοπογραφικό σχέδιο του Δήμου, καθώς και το οδικό δίκτυο, οι χώροι πρασίνου και τα εμβαδά τους και οι προτεινόμενες διαδρομές ποδηλατοδρόμων σε συνύπαρξη με το οδικό δίκτυο. Στη συνέχεια αναφέρεται το πως προέκυψε η ιδέα για την κατασκευή του πάρκου/ πολυχώρου και τέλος γίνεται η περιγραφή των εγκαταστάσεων που θα βρίσκονται στο πάρκο με σχέδια δύο διαστάσεων. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι φωτορεαλιστικές απεικονίσεις τόσο των κτηριακών εγκαταστάσεων όσο και του συνολικού χώρου του πάρκου (περίπατος, λίμνες, πλατείες, γέφυρες, πίστα ποδηλασίας, πίστα ΒΜΧ). Στο έκτο κεφάλαιο αναφέρονται τα τελικά συμπεράσματα και τα οφέλη που θα προσφέρει η κατασκεύη του πάρκου.
Περίληψη
This work concerns the construction of a multiple activity park in the Municipality of Egaleo, which will offer to the public a variety of activities. Our main thought is to spread track and BMX cycling to the public. The addition of well-known activities such as the gym, the walkway and runway as well as the addition of the restaurant building are a pole of attraction for the people. This will make the best possible promotion and "advertising" of cycling activity. The thesis consists of six (6) chapters. The first chapter presents the Municipality of Egaleo. The historical data of the Municipality from the ancient to the modern age, the population density and the population data on the basis Hellenic Statistical Authority. It also mention the sports facilities that the Municipality offers to the public, as well as the green and recreation areas. The second chapter presents cycling. Initially, the historical elements of cycling and the types of bicycles that have been produced until nowadays. Cycling is then referred to as a sport and the individual events that depend on the type of bicycle. Also, the race cycling in Greece is analyzed and the most important Greek athletes refferred. Finally, the benefits of cycling in our everyday life are mentioned. The third chapter presents the sporting activities provided by the Municipality of Aegaleo to the public. In the fourth chapter presented the topographical plan of the Municipality, as well as the road network, the green areas and the proposed cycling routes in coexistence with the road network. In addition is how the idea for the park / multiple activity center construction was made and finally the description of the facilities in the park with two-dimensional drawings. In the fifth chapter are presented the photorealistic depictions of both the building facilities and the total area of the park (walkway, lakes, squares, bridges, cycling track, BMX track). In the sixth chapter reffered the final conclusions and benefits of the park's construction.
Αριθμός σελίδων
80Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: