Η πρόβλεψη του μέλλοντος της διδασκαλίας των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της μεθόδου Delphi
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Παπούλια, Γεωργία-Μαρία
Ημερομηνία
2017-07-13Επιβλέπων
Σπυριδάκος, ΑθανάσιοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Φιλοσοφία - Ψυχολογία - Θρησκεία ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΕκπαίδευσηΛέξεις κλειδιά
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ; Μέθοδος Delphi ; ΘρησκευτικάΠερίληψη
Η εργασία αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τα υπάρχοντα μοντέλα διδασκαλίας θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη, να συγκρίνει τα μοντέλα και να βρει την καλύτερη λύση μέσω της πρόβλεψης των συνεπειών-αποτελεσμάτων, εκπαιδευτικών και κοινωνικών, της διδασκαλίας του καθενός, που παρέχoνται μέσω της επιστημονικής μεθόδου πρόβλεψης του μέλλοντος «Delphi». Ακόμη, έχει σκοπό να προβλέψει τις μελλοντικές αλλαγές που θα συμβούν στην διδασκαλία του μαθήματος στην Α΄βάθμια εκπαίδευση και τους χειρισμούς που θα πρέπει να συμβούν εκ μέρους του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και των δασκάλων ώστε οι αλλαγές αυτές να οδηγήσουν σε βελτίωση της εκπαίδευσης όσον αφορά το μάθημα στο δημοτικό και σε θετικές επιπτώσεις για την κοινωνία.
Περίληψη
This study’s purpose is to explore the types of religious education in primary education in Greece and Europe, to compare them and find the best solution by forecasting the consequences and results, educational and social, each type has, that can be provided by the scientific forecasting method “Delphi”. Also, another purpose of the study is to forecast the educational changes that will happen to the instruction of the subject at the primary education , the acts that the teachers and managers of education should do, so as these changes will improve the education , as far as this subject is concerned, and will lead to a better community generally.
Αριθμός σελίδων
75Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διοίκηση Εκπαιδευτικών ΜονάδωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: