Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
Subject
TPSH::ΤουρισμόςKeywords
Τουρισμός ; Αθήνα ; Marketing ; Τουριστικά προϊόντα ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Μάρκετινγκ ; Καταναλωτές ; Ξενοδοχεία ; Τουρίστες ; Τουριστικό μάρκετινγκAbstract
Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο υποκειμενικούς παράγοντες όπως είναι: οι προτιμήσεις των καταναλωτών, το διαθέσιμο εισόδημα, παράγοντες της προσφοράς και της ζήτησης κτλ. Στην εργασία αυτή θα επιχειρηθεί να μελετηθεί η συμπεριφορά των τουριστών όχι γενικά και αόριστα αλλά πολύ συγκεκριμένα και όσο αφορά το πώς παρουσιάζονται σε αυτούς οι μειώσεις των τιμών, οι εκπτώσεις αλλά και οι διάφορες προωθητικές ενέργειες. Ειδικότερα, σήμερα στην εποχή της κρίσης είναι πολύ πιο σημαντικό από πότε για τις τουριστικές επιχειρήσεις να εφαρμόζουν το κατάλληλο μίγμα μάρκετινγκ ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να μπορέσουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Στην εποχή μας το σωστό μίγμα μάρκετινγκ θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών και έτσι η άριστη ποιότητα του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να συνδυάζεται και με χαμηλή, ανταγωνιστική τιμή ώστε το προϊόν να είναι ελκυστικό προς το καταναλωτή.
Abstract
Undoubtedly, the study of the consumer behavior of tourists is a complex process, as apart from the analysis of the economic conditions of the external environment, it is based on other more subjective factors such as: consumer preferences, disposable income, supply and demand factors etc. This work will attempt to study the behavior of tourists not generally and vaguely, but very specifically as to how the price reductions, discounts and various promotions are presented. In particular, today in times of crisis it is much more important than when for tourism businesses to apply the right mix of marketing so they can attract consumers and to sell their products. In our time, the right mix of marketing should meet the needs of consumers and therefore the excellent quality of the product should necessarily be combined with a low, competitive price so that the product is attractive to the consumer
Number of pages
98Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: