Κινηματογραφικός και τηλεοπτικός τουρισμός στη Γερμανία
Film – induced tourism in Germany
Subject
TPSH::Τουρισμός::ΤαξίδιαAbstract
Είχατε ποτέ την επιθυμία να επισκεφθείτε ένα μέρος το οποίο είδατε στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο; Να ζήσετε μερικές στιγμές όπως οι πρωταγωνιστές μιας ταινίας;
Αυτές τις επιθυμίες καταφέρνει να κάνει πραγματικότητα ο κινηματογραφικός τουρισμός. Μια σχετικά νέα μορφή τουρισμού η οποία τα τελευταία χρόνια έχει μεγάλη απήχηση σε άτομα όλων των ηλικιών. Μια ταινία μπορεί να ξυπνήσει μνήμες, επιθυμίες, φόβους και πολλά συναισθήματα. Έτσι η σύνδεσή της με τον τουρισμό δημιουργεί έναν πολύ ισχυρό τομέα στον τουριστικό κλάδο. Ο κινηματογραφικός τουρισμός αποτελεί την περιοχή ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα.Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εμβαθύνουμε στον όρο κινηματογραφικός τουρισμός αλλά και σε έννοιες στενά συνδεδεμένες με αυτόν. Επιπλέον θα κατανοήσουμε την σχέση αλληλεπίδρασης η οποία συνδέει την κινηματογραφική με την τουριστική βιομηχανία. Σε αυτή την εργασία θα εστιάσουμε στον κινηματογραφικό τουρισμό της Γερμανίας, αναλύοντας εκτενέστερα τις περιπτώσεις πέντε κρατιδίων, δίνοντας όμως και μερικά παραδείγματα άλλων χωρών.
Πιο συγκεκριμένα, η εργασία διαχωρίζεται σε έξι κεφάλαια. Στα δύο πρώτα κεφάλαια γίνεται μια αναφορά στον τουρισμό και στον κινηματογράφο, αναλύοντας έννοιες και ορισμούς. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει μια ιστορική αναδρομή ώστε να κατανοήσουμε την σημασία των δύο αυτών κλάδων. Στο τρίτο κεφάλαιο εμβαθύνουμε στον κινηματογραφικό τουρισμό με σκοπό να γνωρίσουμε και να κατανοήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τον συγκεκριμένο κλάδο του τουρισμού. Στα επόμενα τρία κεφάλαια εστιάζουμε τόσο σε πληροφορίες για τα κρατίδια στα οποία θα αναφερθούμε όσο και στις κινήσεις οι οποίες γίνονται για την ανάπτυξη και την προώθηση αυτού του είδους τουρισμού στη χώρα. Τέλος, γίνεται μια αναφορά στις δραστηριότητες τις οποίες μπορεί να επιλέξει ένας κινηματογραφικός τουρίστας επισκεπτόμενος τη Γερμανία.
Abstract
Did you ever wish that you could visit a place that you watch on television or in a movie? To live some moments like the actors starring in those movies?
These wishes are becoming true with film tourism. A relatively new form of tourism that interests all ages and kinds of people. A movie can bring to mind memories, wishes, desires, fears and a lot of emotions. So this connection gives birth to a new tourist field of traveling. Film tourism is the tension field between fantasy and reality.
The purpose of this paper is to look in depth into the film tourism and all the factors that surround it and are closely related to it. Therefore we will comprehend the connection of cinematic and tourist industry. In this paper we will focus on the film tourism of Germany analyzing in details the cases of five federal-states, also providing examples of other countries as well.This paper is divided in to six chapters. The first two refers to tourism and cinema analyzing meanings and definitions. Of course there is also a historic view in to these two fields so we can fully realize their meanings. In the third chapter we will have a look in depth into film tourism in order to get to know and understand this specific field of tourism. In the next three chapters we will focus on details about these federal-states and the actions they do in order to boost this kind of tourism in this country. Finally there is a list of activities that one can select to do when decided to visit Germany as a film tourist.
Number of pages
102Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: