Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2017-04-05Επιβλέπων
Κουτσογιάννη, ΕυαγγελίαΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Διαφήμιση ; Ψηφιακή διαφήμιση ; Μάρκετινγκ ; Διαφημιστικά μέσα ; Διαφήμιση και διαδίκτυοΠερίληψη
Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο στόχο την βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της επιχείρησης. Ο προσδιορισμός του ύψους του προϋπολογισμού για μία διαφημιστική καμπάνια εξαρτάται από τη φύση της επιχείρησης,τη φύση του προϊόντος και το στάδιο του κύκλου ζωής που βρίσκεται το προϊόν καθώς και τη στρατηγική του μίγματος προβολής. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται όχι μόνο στο στάδιο δημιουργίας του διαφημιστικού μηνύματος,αλλά και στην επιλογή του μέσου διαφήμισης ώστε να είναι κατάλληλο για την εκάστοτε περίπτωση.
Απαραίτητη κρίνεται η αξιολόγηση της διαφήμισης βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων ως πρός την αποτελεσματικότητά της. Όλα τα παραπάνω πρέπει να συνάδουν με τον Κώδικα Διαφημιστικής Δεοντολογίας,ώστε να προστατεύεται τόσο το διαφημιζόμενο προϊόν όσο και ο καταναλωτής.