Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση περιπτώσεων καταστροφικής αστοχίας σε μηχανές εσωτερικής καύσης

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Πανδώρα
dc.contributor.advisorΜουρλάς, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΧριστοδουλάκης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2017-04-03T07:25:15Z
dc.date.available2017-04-03T07:25:15Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3380
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα παρουσιάζει περιπτώσεις καταστροφικής αστοχίας σε μηχανές εσωτερικής καύσης. Αρχικά, αναλύεται ο ορισμός της αστοχίας, ως τη παρέκκλιση από τον αρχικό στόχο ενέργειας ή αντικειμένου, για τον οποίο σχεδιάστηκε. Μελετώνται, ακόμα, κάποιες περιπτώσεις αστοχίας, καθώς και τα αίτια που τις προκάλεσαν (κόπωση, ερπυσμός, διάβρωση, τριβή κ.α.). Μεγαλύτερη συχνότητα καταστροφικής αστοχίας παρουσιάστηκε στους στροφαλοφόρους άξονες, καθώς και το σύστημα θαλάμου καύσης (τα έμβολα, τους κυλίνδρους και τις κεφαλές). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δόθηκε στα αίτια τα οποία οδήγησαν στην αστοχία προκειμένου να κατανοηθεί πλήρως ο μηχανισμός μέσω του οποίου προκλήθηκε. Παρατηρήθηκε τελικά, όπως ήταν αναμενόμενο, ότι, οι περισσότερες αστοχίες σε μηχανές εσωτερικής καύσης αφορούν τα εξαρτήματα που εξετάσαμε (στροφαλοφόροι, εμβολα κ.ά.), λόγω των εξαιρετικά έντονων συνθηκών λειτουργίας ( π.χ. υψηλές πιέσεις, θερμοκρασίες, κυκλικά φορτία κτλ.).el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Μηχανές Εσωτερικής Καύσηςel
dc.titleΑνάλυση περιπτώσεων καταστροφικής αστοχίας σε μηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.title.alternativeCase studies on failure analysis of internal combustion enginesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨυλλάκη, Πανδώρα
dc.contributor.committeeΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.committeeΘεοδωρακάκος, Αντρέας
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΜηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.subject.keywordΑστοχία υλικούel
dc.subject.keywordΣτροφαλοφόρος άξοναςel
dc.subject.keywordΚύλινδροςel
dc.description.abstracttranslatedThe current research presents case studies of destructive failure in internal combustion engines. Firstly, the definition of engineer failure is analyzed as deviance from the initial purpose of the manufactured object, for which it has been designed. Furthermore, other cases of engineer failures are being studied, also the causes of engineer failures are being studied as well (fatigue, creep, corrosion, wear etc.). Higher frequency of destructive failure in engines has been displayed on the crankshafts as well as in the combustion chamber (pistons, cylinders, piston heads). Special interest has been ascribed to the causes that led to engineer failure so the mechanism, through which the failure has been caused, could be fully understood. Eventually, it is observed as expected, that the most failures in internal combustion engines regarding the mechanical parts, have already been mentioned (crankshafts, pistons etc), due to the extreme conditions of function (for instance: excessive pressure, cyclic loads etc).el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"