Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά ΚαταναλωτήΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Ηλεκτρονικό κατάστημα ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Λιανικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικές συναλλαγές ; Στατιστική ανάλυση ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Φυσικό κατάστημα ; ΕρωτηματολόγιοΠερίληψη
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων
των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του
παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα).