Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΜατεμτζής, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2017-03-06T13:13:54Z
dc.date.available2017-03-06T13:13:54Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3304
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα).el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.titleΑπό το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβασηel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΛιανικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικές συναλλαγέςel
dc.subject.keywordΣτατιστική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΦυσικό κατάστημαel
dc.subject.keywordΕρωτηματολόγιοel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"