Show simple item record

dc.contributor.advisorΓιαννάς, Πρόδρομος
dc.contributor.authorΚασάπα, Δέσποινα
dc.contributor.authorΛέκκα, Νίκη
dc.date.accessioned2017-02-08T12:10:37Z
dc.date.available2017-02-08T12:10:37Z
dc.date.issued2017-01-23
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3245
dc.description.abstractΗ έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στην συναισθηματική νοημοσύνη Διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στην επίδραση που έχει στην δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος καθώς και στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Το δείγμα αποτέλεσαν 42 Διευθυντές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Δ΄ Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας και της A΄Ανατολικής Αττικής και 152 εκπαιδευτικοί (76 της Δ΄ Δ/νσης Αθήνας και 76 της A΄Ανατολικής Αττικής). Οι Διευθυντές συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς που αφορά στην συναισθηματική νοημοσύνη τους. Οι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν αυτοσχέδια ερωτηματολόγια, που αφορούν στην συναισθηματική νοημοσύνη του Διευθυντή, την ικανοποίηση από την εργασία και το δημιουργικό σχολικό κλίμα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπάρχει θετική συνάφεια μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης του Διευθυντή, την εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών και το δημιουργικό σχολικό κλίμα.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Οργανωτική Συμπεριφοράel
dc.subjectTPSH::Φιλοσοφία - Ψυχολογία - Θρησκεία::Ψυχολογίαel
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικώνel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση συναισθημάτωνel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιευθυντής σχολικής μονάδαςel
dc.description.abstracttranslatedA few decades ago the concept of emotional intelligence raised the interest of the scientific community inasmuch as it affects the behaviour of individuals and is also related to leadership and workplace. This research focuses on emotional intelligence of Principals in Primary school education units and the effect it has on the creation of a positive school climate as well as its contribution to the achievement of job satisfaction for teachers. The sample comprised 42 Principals of Primary Education Directorate D΄ PE Athens and A΄ Eastern Attica and 152 teachers (76 integrated to D΄ Directorate of Athens and 76 integrated to A΄ Eastern Attica Directorate). The Principals completed self-report questionnaires on their emotional intelligence. The teachers completed improvised questionnaires regarding the emotional intelligence of Principals, their job satisfaction and creative school climate. The results indicated that there is a positive link between the emotional intelligence of Principals, the job satisfaction of teachers and creative school climate.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"