Μεταβολή ροπής στρέψης σε πλακοδοκό οπλισμένου σκυροδέματος συναρτήσει της γωνίας στροφής της διατομής
Variation of torque vs twist angle of a reinforced concrete T-beam
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Δαράβαλης, Μιχαήλ
Νικολός, Λάζαρος
Ημερομηνία
2016-10Επιβλέπων
Δημάκος, ΚωνσταντίνοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::Τεχνολογία Υλικών ; TPSH::Τεχνολογία::Δομική Μηχανική::ΣκυρόδεμαΛέξεις κλειδιά
Ροπή στρέψης ; Γωνία στροφής ; Στρέψη πλακοδοκού ; Διατομές ; Δοκιμή στρέψης ; Πλακοδοκοί ; Στρεπτική ροπή ; Οπλισμένο σκυρόδεμαΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της μεταβολής της ροπής στρέψης πλακοδοκού από οπλισμένο σκυρόδεμα συναρτήσει της γωνίας στροφής της διατομής και η σύγκριση της πειραματικής ροπής στρέψης με την θεωρητική ροπή σχεδιασμού της διατομής. Γι αυτό το σκοπό δημιουργήσαμε τρία δοκίμια (πλακοδοκούς) από οπλισμένο σκυρόδεμα, τα οποία τα υποβάλλαμε σε δοκιμή στρέψης δημιουργώντας την κατάλληλη πειραματική διάταξη. Από την δοκιμή πήραμε μετρήσεις για το επιβαλλόμενο φορτίο, το βέλος κάμψης και την γωνία στροφής της διατομής. Στην συνέχεια έγινε επεξεργασία των μετρήσεων αυτών με την χρήση του προγράμματος Microsoft Excel® από όπου και βρήκαμε την πειραματική ροπή στρέψης. Ακόμη με την χρήση του ίδιου προγράμματος δημιουργήσαμε το διάγραμμα Ροπής στρέψης – Γωνίας στροφής από το οποίο μελετήσαμε την μεταβολή της ροπής στρέψης συναρτήσει της γωνίας στροφής. Τέλος, αφού μέσω της δοκιμής θλίψης στους κύβους βρήκαμε την κατηγορία σκυροδέματος που χρησιμοποιήσαμε , υπολογίσαμε την θεωρητική ροπή αντοχής και την συγκρίναμε με την πειραματική ροπή στρέψης κάθε δοκιμίου.
Περίληψη
The purpose of this thesis is to study the change in tendency of a slab with reinforced concrete as a function of the steering angle of the cross section and the comparison of experimental moment of torsion with the theoretical tendency of the cross section design. For this purpose we created three specimens (slabs) of reinforced concrete which we subjected to torsion test by creating appropriate experiment setup. From the test we took measurements off the applied load, the displacement and the steering angle section. Then by using the program Microsoft Excel® we edited these measurements and we found the experimental value of the moment of torsion. Furthermore using the same program we created the tendency angle of rotation diagram which studied the variation of tendency as a function of the steering angle.
Finally, with the grief test of the cubes specimens that we collected from the experiment we calculate the theoretical tendency resistance and we compared it with the experimental tendency of each specimen.
Αριθμός σελίδων
47 σελ.Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: