Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΓιακουμής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜήττας, Θεόδωρος
dc.date.accessioned2016-10-26T08:27:03Z
dc.date.available2016-10-26T08:27:03Z
dc.date.issued2016-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3038
dc.description.abstractΜάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να διαλέξει την μέθοδο που θα ακολουθήσει. Κάθε μέθοδος είναι διαφορετική, παρά το γεγονός πως έχει τον ίδιο στόχο, αυτό αναδεικνύει την σημασία του μάρκετινγκ και των εργαλείων που αυτό έχει. Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει την σημασία που έχει το μάρκετινγκ στις επιχείρησης και ειδικότερα την αξία που έχουν οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων και τ' αποτελέσματα τους. Προκειμένου να φανεί η σημασία των τεχνικών αυτών μελετάται ο τρόπος που αυτές χρησιμοποιούνται από τον όμιλο Donuts NANOU.Επιπλέον γίνεται μια χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας κι επίσης μια έρευνα μέσω της οποίας προκύπτει το συμπέρασμα πως οι προωθητικές κινήσεις που έχει πραγματοποιήσει η επιχείρηση έχουν δημιουργήσει μια ευνοϊκή εικόνα στους καταναλωτές. Κάτι που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα των προωθητικών κινήσεων που εφάρμοσε η επιχείρηση.el
dc.format.extent82 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομικήel
dc.titleΜάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOUel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΡοδοσθένους, Μαρία
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΌμιλος Donuts NANOUel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΧορηγίεςel
dc.subject.keywordΔημόσιες σχέσειςel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΑριθμοδείκτεςel
dc.subject.keywordΙσολογισμόςel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"