Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Γιακουμής, Ιωάννης
Μήττας, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2016-10Επιβλέπων
Κουτσογιάννη, ΕυαγγελίαΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::ΧρηματοοικονομικήΛέξεις κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Όμιλος Donuts NANOU ; Διαφήμιση ; Χορηγίες ; Δημόσιες σχέσεις ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Αριθμοδείκτες ; ΙσολογισμόςΠερίληψη
Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να διαλέξει την μέθοδο που θα ακολουθήσει. Κάθε μέθοδος είναι διαφορετική, παρά το γεγονός πως έχει τον ίδιο στόχο, αυτό αναδεικνύει την σημασία του μάρκετινγκ και των εργαλείων που αυτό έχει.
Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει την σημασία που έχει το μάρκετινγκ στις επιχείρησης και ειδικότερα την αξία που έχουν οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων και τ' αποτελέσματα τους. Προκειμένου να φανεί η σημασία των τεχνικών αυτών μελετάται ο τρόπος που αυτές χρησιμοποιούνται από τον όμιλο Donuts NANOU.Επιπλέον γίνεται μια χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας κι επίσης μια έρευνα μέσω της οποίας προκύπτει το συμπέρασμα πως οι προωθητικές κινήσεις που έχει πραγματοποιήσει η επιχείρηση έχουν δημιουργήσει μια ευνοϊκή εικόνα στους καταναλωτές. Κάτι που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα των προωθητικών κινήσεων που εφάρμοσε η επιχείρηση.
Αριθμός σελίδων
82 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: