Εμπορικό σήμα και ευρεσιτεχνίες
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Ευρεσιτεχνίες ; Εμπορικά σήματαΠερίληψη
Ο σκοπός της υπάρχουσας εργασίας είναι να περιγράψει την τρέχουσα θέση του εμπορικού σήματος και της ευρεσιτεχνίας στην οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Επιπλέον, στόχο έχει να αποσαφηνίσει τις παραπάνω έννοιες σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες διατάξεις του εμπορικού δικαίου. Ακόμα, αναλύει τις βασικές αρχές των εμπορικών σημάτων(brand names) και των ευρεσιτεχνιών(patents), τον τρόπο κατάθεσης και προστασίας των δικαιούχων σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο που ισχύει στην εγχώρια αγορά. Επιπροσθέτως, περιγράφονται τα είδη των εμπορικών σημάτων, καθώς και οι λόγοι για τους οποίους ένα σήμα μπορεί να παρέλθει σε διαγραφή. Τέλος, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον τομέα των ευρεσιτεχνιών, των εφευρέσεων και στους τρόπους απόκτησης ενός διπλώματος ευρεσιτεχνίας. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα συμπεράσματα μέσω των οποίων ξεκαθαρίζεται ο σπουδαίος ρόλος των εμπορικών σημάτων και των ευρεσιτεχνιών στο επιχειρηματικό φάσμα.
Αριθμός σελίδων
42 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: