Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet MarketingΛέξεις κλειδιά
Social media ; Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ; Κοινωνική δικτύωσηΠερίληψη
Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής βάσης.Το μεγαλύτερο ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ομως δεν τα διαχειρίζεται ικανοποιητικά με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα τους.