Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: πράξεις ευθύνης στην Ελλάδα και παγκοσμίως
Keywords
Εταιρική κοινωνική ευθύνη ; Ελλάδα ; Δείκτες απόδοσηςAbstract
Στην πτυχιακή αυτή παρουσιάζεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως η δύναμη της επιχείρησης με κοινωνικά αλλά και οικονομικά θετικά (ή αρνητικά) αποτελέσματα και με κύριο στόχο το καταναλωτικό κοινό, το οποίο θα κρίνει την πορεία της επιχείρησης λαμβάνοντας υπόψιν τις ενέργειες τις επιχειρήσεις, σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
Παρουσιάζονται παραδείγματα τόσο από καταξιωμένες επιχειρήσεις αλλά και από επιχειρήσεις που καταπάτησαν τις ηθικές τους υποχρεώσεις στην κοινωνία, με αποτέλεσμα είτε να χρεοκοπήσουν είτε να μειωθεί η αξιοπιστία του καταναλωτικού κοινού.
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αν και δεν είναι υποχρεωτική, είναι η πιο σημαντική πολιτική της επιχείρησης και η οποία θα την βοηθήσει να εδραιωθεί στις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού.