Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
Keywords
Τουρισμός ; Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; HiltonAbstract
Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων συστημάτων παραγωγής, η εντατικοποίηση και η αυτοματοποίηση των παραγωγικών διαδικασιών, η αύξηση των γενικών εξόδων τόσο ως ποσό, όσο και ως ποσοστό επί του συνολικού κόστους των προϊόντων, η μείωση του κόστους άμεσης εργασίας (κυρίως στη βιομηχανία ) ως ποσοστό του κόστους παραγωγής, η αύξηση της ποικιλίας προϊόντων που παράγονται σε μικρές ποσότητες και με διαφορετικές προδιαγραφές, η αύξηση του ρυθμού εισαγωγής νέων προϊόντων στην αγορά τα οποία έχουν μικρό κύκλο ζωής, η υιοθέτηση πελατοκεντρικού προσανατολισμού κ.α.
Οι παραπάνω αλλαγές σε συνδυασμό με την αύξηση της έντασης του ανταγωνισμού και της συνεπακόλουθης μείωσης των περιθωρίων κέρδους, έχουν ανάγει σε πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος την αποτελεσματική παρακολούθηση και, κυρίως, διοίκηση τους κόστους των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Για τη λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων απαιτείται ορθή πληροφόρηση, η οποία, σε μεγάλο βαθμό, στηρίζεται στα αριθμητικά μεγέθη της κοστολογικής οργάνωσης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Εξάλλου, ο σωστός προγραμματισμός απαιτεί σωστή και αντικειμενική πληροφόρηση.
Κάθε επιχειρηματική απόφαση θα πρέπει να είναι προϊόν αξιοποίησης των μεγεθών του κόστους, τα οποία προέρχονται από ανάλογη επεξεργασία των διαφόρων τιμών κοστολόγησης και συσχετισμό αυτών προς την καλύτερη άσκηση ελέγχου της επιχείρησης.
Όπως είναι γνωστό, η διοίκηση των επιχειρήσεων, πραγματοποιείται μέσω των λαμβανόμενων καθημερινά επιχειρηματικών αποφάσεων από τους υπεύθυνους φορείς εξουσίας – αρμοδιότητας και ευθύνης – που βρίσκονται σε όλα τα επίπεδα της διοικητικής πυραμίδας.
Αναλυτικότερα, οι επιμέρους στόχοι της παρούσας εργασίας είναι οι ακόλουθοι: Μέσα από την ανάλυση και την εμπειρική έρευνα των ξενοδοχείων να προκύψει ένας τύπου έλεγχος ως προς το κατά πόσο τηρούνται οι αρχές ενός επιχειρηματικού σχεδίου σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο.
Abstract
There is no doubt that the last decades important changes in the global company environment, have taken place, which has changed its structure significantly.
Examples of those changes are the entrance of flexible systems of production, the intensification and automation of production progress, the increase in overheads such as amount and as percentage of total costs of the products, the reduction of cost of direct work (mainly in the industry) as percentage of cost of production, the increase of variety of products that is produced in small quantities and with different specifications, the increase of rhythm of import of new products in the market which have small circle of life, the adoption of the clients orientation and others.
The changes above in combination with the increase of intensity of competition and subsequent reduction of margins of profit have reduce in source of competitive advantage the effective follow-up and, mainly, their administration of cost of hotel enterprises. For the decision-making equitable information, which, to a large extent, is supported in the numerical sizes that produce the cost estimating organization of hotel enterprises?
Moreover the proper planning and conduct of economic policy of the State also requires accurate and impartial information, based on the maximum size of the cost. The cost is the procedure which numerizes the life of economic units, gathers, analyzes, processes, correlates the figures which summarizes and presents accordingly to be usable by customers for business decisions. To be but the cost figures should be usable outside the others, to receive such treatment, classification and correlations to ensure through them and through them establishing good financial reporting and generally exercise control on the correctness of any business decision.
The significance of the costing tool for providing reliable information management of the hotel business, for making decisions was prompted to conduct this study which refers to one of the most advanced areas of research and development of Science in Accounting associated with the use of scientific methods, principles and rules in corporate governance and especially the hotel. As is known, the corporate- governance takes place through received daily business decisions of the bodies’ responsible power –and responsibility – located at all levels of administrative pyramid.
Specially, the objectives of this study are:
Through analysis and empirical research to arrive at a hotel accounting policies and cost of such organization, highlighting the importance and the size of the tourist development in Greece.
Number of pages
70 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: