Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
Keywords
Στρατηγική marketing ; Καταναλωτές ; Προϊόντα ; ΥπηρεσίεςAbstract
Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική υπηρεσιών. Αυτή η διπλωματική προτείνει μια διαφορετική θεώρηση για τις αποτυχίες των υπηρεσιών και τις ανακτήσεις στρατηγικών στο πλαίσιο της κυρίαρχης λογικής των υπηρεσιών. Έτσι, αντιλαμβανόμαστε τις αποτυχίες των υπηρεσιών ως στιγμές συν-καταστροφής και στρατηγικές αποκατάστασης υπηρεσία ως Μηχανισμός Αποκατάσταση Αξίας (MVR) εφαρμόζοντας το μοντέλο του Prahalad και Ramaswamy DART.
Abstract
Although Service-Dominant (S-D) Logic is an emerging school of thought in marketing literature, recovery strategies after service failures continue to be conceptualized under the good-dominant logic paradigm. This paper proposes a different conceptualization for service failures and recoveries strategies in the S-D Logic framework. Thus, we conceptualize service failures as co-destruction moments and service recovery strategies as Mechanism of Value Restoration (MVR) by applying Prahalad and Ramaswamy’s DART model.
Number of pages
88 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: