Τα Village Cinemas Φαλήρου ως κινηματογράφος και κέντρο ψυχαγωγίας
Keywords
Village Cinemas ; Κινηματογράφος ; Ψυχαγωγία ; Εμπορικά κέντραAbstract
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση της εταιρίας Village από την στιγμή
που ξεκίνησε τα πρώτα βήματα της σε μια πόλη της Αυστραλίας ως Drive-in Cinema,
για να φτάσει να είναι σήμερα μια πολυεθνική εταιρία κολοσσός που έχει
δραστηριότητες σε πολλούς ψυχαγωγικούς τομείς.
Στο πρώτο κεφάλαιο θα ορίσουμε έννοιες όπως ‘ψυχαγωγία’, ‘διασκέδαση’ θα
αναλύσουμε τι ακριβώς είναι ο πολυχώρος και πως συνδέεται με τον κινηματογράφο.
Έννοιες άγνωστες για το Ελληνικό κοινό μέχρι την στιγμή που η Village ήρθε στην
Ελλάδα. Μετά θα δούμε που βρίσκεται η Ελλάδα, όσον αφορά τα εμπορικά κέντρα.
Στο δεύτερο κεφάλαιο θα εξετάσουμε την ιστορία του κινηματογράφου, πως έγιναν
τα πρώτα βήματα και πως εξελίχθηκε η συγκεκριμένη τέχνη. Πως και πότε ήρθε στην
Ελλάδα από προπολεμικά και πως εξελίχθηκε στην χώρα μας, αλλά και πως
επηρέασε τον τουρισμό και ποιες είναι οι σημαντικότερες παραγωγές στην Ελλάδα.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει εκτενής αναφορά στην ιστορία της Village, τα πρώτα της
βήματα στην Αυστραλία μέχρι την στιγμή που έφτασε να κυριαρχεί παγκοσμίως στον
χώρο. Έπειτα θα αναφερθούμε στην επέκταση της εταιρίας και στην Ελλάδα και στην
σημαντική επιρροή που είχε στην χώρα στον τομέα του κινηματογράφου και της
οικογενειακής διασκέδασης. Τέλος θα αναφερθούμε στον όμιλο της Village Greece
και θα αναλύσουμε τις δραστηριότητες του.
Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε όλα τα κέντρα της Village στην Ελλάδα
λεπτομερώς, πότε δημιουργήθηκαν και θα αναφερθούμε στα εμπορικά κέντρα όπου
φιλοξενούνται. Επίσης θα παρουσιάσουμε τις θερινές αίθουσες αλλά και τα
μελλοντικά σχέδια για νέα κέντρα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Στο πέμπτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε εκτενώς όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που
προσφέρονται στα Village, τα είδη των αιθουσών και την τεχνολογία τους καθώς και
τα διάφορα καταστήματα που έχει η Village υπό την ονομασία της, όπως το Village
Movie Store και το Village Fun & Bowl.
Abstract
The aim of this paper is to present the company Village by the time it made its first
steps in a small Australian city as Drive-in Cinema, to reach the point where it is now
a multinational giant company that has operations in several Entertainment areas.
In the first chapter we will define the meaning of words, such as ’product’, ‘service’,
‘entertainment', ΄fun΄ and we will analyze what exactly is a ’multiplex’ and its
association with cinema. Meanings unknown to the Greek public by the time Village
came to Greece. After that, we will see where Greece stands, as far as Shopping
Centers are concerned.
The second chapter will be about the history of Cinematography, the first steps and
how this certain art grown through the years. How and when it started and grown in
Greece and what impact cinema had in Greek Tourism, as well as the most important
cinema productions in Greek soil.
The third chapter will make reference to the history of the company Village, the first
steps in Australia until the moment came to dominate worldwide on its area. Then we
will address the company's expansion in Greece and the influence it had in the
country, in the field of cinema and family entertainment. Finally we will refer to the
group of Village Greece and analyze its activities.
The fourth chapter will present all centers Village has in Greece in detail, when they
were created and will refer to the shopping centers which they are hosting them. We
will also present their summer theatres and future plans for new centers in Greece and
abroad.
The fifth chapter will analyze in detail all the products of Village, types of theatres
and their technology and the various shops that the Village has under its name, like
the Village Movie Store and Village Fun & Bowl.
The sixth chapter will refer specifically to the case of Village Faliro and the site
where it is hosted, we will analyze the centers΄Sections.
The seventh chapter will present this papers author work experience in detail, from
the moment of the hire until the moment of the sack.
The eighth and final chapter will give some general recommendations for the Village,
how to expand its activities for a greater market share.
Number of pages
113 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων ΦιλοξενίαςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: