Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΚουρνιανού, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2015-02-12T13:15:09Z
dc.date.available2015-02-12T13:15:09Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2597
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά και αναφέρονται στην έννοια του μάρκετινγκ και στο τουριστικό μάρκετινγκ. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίων. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην έννοια του μάρκετινγκ, στις ανάγκες και στις επιθυμίες των καταναλωτών, στο μείγμα του μάρκετινγκ και στις στρατηγικές του. Το δεύτερο κεφάλαιο μελετά το τουριστικό μάρκετινγκ εστιάζοντας στην οικονομική συμβολή του τουρισμού και στην ανταγωνιστικότητά του. Το τρίτο κεφάλαιο διερευνά το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ σε χώρες του εξωτερικού, παραθέτοντας τη διαδικασία της υποκίνησης των τουριστών, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων αλλά και την ικανοποίηση από τον ξενοδοχειακό κλάδο. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τη μεθοδολογία της παρούσης εργασίας, τον τρόπο με τον οποίο συλλέχθηκαν τα στοιχεία και τους περιορισμούς της παρούσης έρευνας. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας και στο τέλος τα συμπεράσματα και οι προτάσεις μας.el
dc.format.extent145 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμόςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΔιερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικόel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΚατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.description.abstracttranslatedThis paper aims to explore the hotel marketing in foreign countries . The methodology is based on the work of collecting the primary and secondary data . The secondary data were collected through books and articles in journals and refer to the concept of marketing and tourism marketing . The primary data was collected through conducting quantitative research using questionnaires. The first chapter discusses the concept of marketing, the needs and desires of consumers, the mix of marketing and strategy. The second chapter studies the tourism marketing focusing on the economic contribution of tourism and competitiveness. The third chapter explores the hotel marketing in foreign countries , citing the process of stimulation of tourists, the decision making process but also the satisfaction of the hospitality industry. The fourth chapter discusses the methodology of this study , the way in which the data were collected and the limitations of this research. The fifth chapter presents the results of research and finally the conclusions and our suggestions.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"