Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet MarketingΛέξεις κλειδιά
Internet ; Online διαφήμιση ; Διαφήμιση ; Κοινωνικά δίκτυα ; Social media ; ΚαταναλωτέςΠερίληψη
Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός τρόπος επικοινωνίας αλλάζει και δίνει την θέση του στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής αλληλεπίδρασης, κάνοντας είσοδο σε μια μοντέρνα ψηφιακή εποχή. Η κοινωνικοποίηση γίνεται πλέον διαφορετική και μοιάζει πλέον η τεχνολογία και το διαδίκτυο να έχουν μεγαλύτερη επίδραση και αντίκρισμα στον άνθρωπο, από παραδοσιακούς φορείς όπως το σχολείο και η οικογένεια. Τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε από τις διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την συνείδησή μας, τις πράξεις μας και διαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Τι είναι όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται και αποσαφηνίζονται όροι Online διαφήμισης, παραδοσιακής διαφήμισης καθώς και η εισβολή των Social Μedia στην καθημερινότητά μας, η εκτεταμένη χρήση τους ως εργαλείο Marketing, καθώς και η επίδραση που ασκούν στον καταναλωτή.
Με την χρήση ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει επιφέρει στη ζωή μας και έχει ασκήσει στις συνήθειές μας καθώς και στην πιστότητά μας ως προς ένα brand ή μια ολόκληρη εταιρεία. Για την διεξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε στατιστική ανάλυση συχνοτήτων και συσχετισμός Spearman.
Αριθμός σελίδων
148 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: