Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.authorΚαλυβιώτη, Αναστασία
dc.date.accessioned2015-02-12T12:56:50Z
dc.date.available2015-02-12T12:56:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2596
dc.description.abstractΧωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός τρόπος επικοινωνίας αλλάζει και δίνει την θέση του στα σύγχρονα μέσα κοινωνικής αλληλεπίδρασης, κάνοντας είσοδο σε μια μοντέρνα ψηφιακή εποχή. Η κοινωνικοποίηση γίνεται πλέον διαφορετική και μοιάζει πλέον η τεχνολογία και το διαδίκτυο να έχουν μεγαλύτερη επίδραση και αντίκρισμα στον άνθρωπο, από παραδοσιακούς φορείς όπως το σχολείο και η οικογένεια. Τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε από τις διάφορες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την συνείδησή μας, τις πράξεις μας και διαμορφώνουν την προσωπικότητά μας. Τι είναι όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Στην παρούσα μελέτη εξετάζονται και αποσαφηνίζονται όροι Online διαφήμισης, παραδοσιακής διαφήμισης καθώς και η εισβολή των Social Μedia στην καθημερινότητά μας, η εκτεταμένη χρήση τους ως εργαλείο Marketing, καθώς και η επίδραση που ασκούν στον καταναλωτή. Με την χρήση ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει επιφέρει στη ζωή μας και έχει ασκήσει στις συνήθειές μας καθώς και στην πιστότητά μας ως προς ένα brand ή μια ολόκληρη εταιρεία. Για την διεξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε στατιστική ανάλυση συχνοτήτων και συσχετισμός Spearman.el
dc.format.extent148 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleOnline διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordInternetel
dc.subject.keywordOnline διαφήμισηel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"