Υβριδική τεχνολογία και ηλεκτροκίνηση σε οχήματα
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Γκούβερης, Κωνσταντίνος - Δημήτριος
Ημερομηνία
2013Επιβλέπων
Θεοδωρακάκος, ΑνδρέαςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - ΑυτοκίνηταΛέξεις κλειδιά
Οχήματα ; Αυτοκίνητα ; Κινητήρες ; Κινητήρες εσωτερικής καύσης ; Ηλεκτροκίνηση ; Υβριδική τεχνολογία ; Υβριδικά συστήματαΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην εξέλιξη των προωστηρίων
συστημάτων για τα αυτοκίνητα και στους λόγους για τους οποίους
αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια η υβριδική τεχνολογία .
Τα σύγχρονα ενεργειακά προβλήματα και τα προβλήματα ρύπανσης και
κλιματικών αλλαγών που απειλούν τον πλανήτη μας επανέφεραν επιτακτικά
το ζήτημα της ριζικής αναθεώρησης της τεχνολογίας των αυτοκινήτων και
ειδικότερα της αντικατάστασης των θερμικών κινητήρων από
ηλεκτροκινητήρες.
Η αντικατάστασης των χαμηλών απόδοσης κινητήρων εσωτερικής καύσης οι
οποίοι ρυπαίνουν και παράγουν μεγάλες ποσότητες αερίων του θερμοκηπίου
με ηλεκτροκινητήρες υψηλής ενεργειακής απόδοσης , καθαρούς στην
λειτουργία τους , απλούς στην κατασκευή τους και εύκολους στην συντήρησή
τους , οι οποίοι κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια η οποία μπορεί να παραχθεί
από διάφορα καύσιμα, από ανανεώσιμες πηγές ή ακόμα και από υδρογόνο ,
αποτελεί μονόδρομο ανεξαρτήτως της χρονικής διάρκειας των ενδιάμεσων
που θα απαιτηθούν μέχρι τον τελικό στόχο .
Η υβριδική τεχνολογία γεφυρώνει με τον καλύτερο τρόπο το χάσμα που
χωρίζει το σημερινό τεχνολογικό επίπεδο των εξελιγμένων θερμικών
κινητήρων από το μελλοντικό της πλήρους επικράτησης της ηλεκτροκίνησης
για τα αυτοκίνητα .
Περίληψη
Ιn this work, is referred the development of car's propulsion systems and why
hybrid technology has been thrived recently.
The new energy problems and the problems of pollution and climate change
that threaten our planet, brought back the crucial problem of radical revision in
car technology and especially the replacement of combustion engines by
electric motor.
The replacement of low-efficiency internal combustion engines which pollute
and produce large amounts of greenhouse gases by electrical energyefficient,
clean in their operation, simple in construction and easy to maintain,
which run on electricity that can be produced by different fuels, renewable
sources or even hydrogen, is a must regardless of the duration of the interim
that will be needed until the final goal.
Hybrid technology combines with the best way the gap between the current
technological levels of advanced combustion engines and the future
prevalence of full electromobility of cars.
Αριθμός σελίδων
104 σελ.Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: