Η διαφήμιση στο internet και τα social media
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Αγγέλου, Νικόλαος
Αγγελόπουλος, Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2014Επιβλέπων
Σταυρουλάκης, ΔημήτριοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet MarketingΛέξεις κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Διαδίκτυο ; Μάρκετινγκ ; Social media marketing ; Διαφήμιση και διαδίκτυο ; Ηλεκτρονική διαφήμισηΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι χρήστες σε επαφή με αυτό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διεθνή αγορά και όχι μόνο, καθώς είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ψηφιακής αγοράς και αποτελούν το κυριότερο ίσως μέσο προβολής και προώθησης. Η ενασχόληση των χρηστών με αυτά (social media) όπως το facebook, το twitter κ.α. είναι πλέον δεδομένη και έχει απασχολήσει σε μεγάλο βαθμό τις επιχειρήσεις, οι οποίες προσπαθούν με τη σειρά τους να χρησιμοποιήσουν το internet ως ένα εύχρη-στο εργαλείο για να διαφημιστούν. Έτσι λοιπόν, η προώθηση στα social media είναι η επόμενη φυσική εξέλιξη της κάθε επιχείρησης, αφού γνωρίζει την δύναμη και την επιρροή του διαδικτύου. Πλέον οι επιχειρηματίες έχουν τη δυνατότητα να απ-ευθύνονται σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό ανάλογα με τις προτιμήσεις του, κάτι που θα έχει θετικό αποτέλεσμα στις αναζητήσεις του. Στόχος των επιχειρήσεων είναι να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν μέσω ενός στοιχείου του μάρκετινγκ, και δεν είναι άλλο απο την διαφήμιση, η οποία επιτυγχάνεται καλυτέρα και οικονομικότερα με τα social media. Επίσης, τα social media έχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα τα οποία αναφέρονται στην εργασία, που αν τα αξιοποιήσουμε σωστά ελαττώνουμε σε σημαντικό βαθμό τα μειονεκτήματα τα οποία είναι σαφώς λιγότερα. Γενικά, λοιπόν, υπάρχει ανάγκη για επένδυση στη διαφήμιση και θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η αύξηση της επισκε-ψιμότητας σε μια ιστοσελίδα ή διαφήμισης σε αυτή, μεταφράζεται σε πραγματικό οικονομικό όφελος.
Περίληψη
This work aims to study advertising on the internet and the contribution of the social media. Internet is rapidly developing and an increasing amount of people become users over time. Social media have become the main instrument of display and promotion, therefore they are of great importance in the international and the digital market. Users widely interacting with the social media (facebook, twitter etc), is considered a fact and firms tend to use it as their main advertising system. Thus, given the influence of the internet, promotion via the social media seems to be the natural progression of any business. Firms are easily accessible to specific users according to their preferences, which benefits both sides. Businesses keep consumers updated about their products and the services they offer, through the basic component of the marketing science, being no other than advertising. Marketing dictates to firms to use the most effective and inexpensive means of promotion and currently this is achieved and studied by the Social Media Marketing sector. If Social Media Marketing is used wisely, one can benefit from the internet's advantages and eliminate the drawbacks, which are clearly less. Concluding, investment in digital advertising is considered a necessity and it should be clearly mentioned that an increase in a website's traffic is translated into real financial benefit.
Αριθμός σελίδων
94 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: