Ηλεκτρονικό εμπόριο
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό ΕμπόριοΛέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; E-Commerce ; Διαδίκτυο ; Ηλεκτρονικό επιχειρείν ; Ίντερνετ μάρκετινγκΠερίληψη
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. Τις επιπτώσεις αυτές έχουμε ήδη αρχίσει να αισθανόμαστε, έστω και με κάποια καθυστέρηση και στην Ελλάδα. Οι δύο σημαντικότερες πιο πρόσφατες πτυχές αυτής της επανάστασης είναι η δραματική σε παγκόσμιο επίπεδο εξάπλωση του Διαδικτύου και η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Με την συγκεκριμένη εργασία θα θέλαμε να αναπτύξουμε όσο το δυνατόν γίνεται πιο πλήρως το θέμα Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Επιπλέον, θα θέλαμε να παρουσιάσουμε την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα κάνοντας την δική μας έρευνα πάνω στο θέμα της εργασίας μας.
Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας θα αναπτύξουμε πλήρως την έννοια του Διαδικτύου καθώς είναι το μέσο πάνω στο οποίο στηρίζεται όλο το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αλλά και διάφορες άλλες εισαγωγικές έννοιες.
Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε τις δύο βασικές κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, B2C και B2B.
Στο τρίτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το Ε-επιχειρίν και το Ε-μάρκετινγκ.
Στο κεφάλαιο τέσσερα θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας πάνω στους καταναλωτές και στην σχέση τους με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τέλος, στο κεφάλαιο πέντε θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας από την πλευρά των επιχειρήσεων αυτή την φορά .
Αριθμός σελίδων
115 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: