Αξιολόγηση των υπηρεσιών των Α.Τ.Ε.Ι. από τους φοιτητές
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Μανιατάκου, Φωτεινή
Σενή, Παναγιώτα
Τσολάκου, Μαρία
Ημερομηνία
2014-06Επιβλέπων
Μπρίνη, ΔέσποιναΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΕκπαίδευσηΛέξεις κλειδιά
Ανώτατων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ; Α.Τ.Ε.Ι. ; Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ; Ελληνικά πανεπιστήμια ; Εκπαίδευση, ΑνώτατηΠερίληψη
Σκοπός της πτυχιακής μας εργασίας είναι η αξιολόγηση και η σύγκριση των προτιμήσεων των φοιτητών για τις υπηρεσίες που παρέχει το Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά σε σχέση με το Α.Τ.ΕΙ. Αθήνας. Ούσες φοιτήτριες του Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά, κατά καιρούς είχαμε, όπως και κάθε άλλος σπουδαστής, προβλήματα και δυσκολίες κατά την διάρκεια της φοίτησής μας και θα θέλαμε η εργασία μας αυτή να γίνει έναυσμα για βελτίωση των υπηρεσιών του και για μεγαλύτερη ικανοποίηση των αναγκών ως φοιτητές και ως ενεργά μέλη του Ιδρύματος. Συνεπώς, η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε φοιτητές και φοιτήτριες των Τμημάτων Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Ηλεκτρονικής και Διοίκησης κάθε εξαμήνου του Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά και Αθήνας θα μας αποδείξει αν και κατά πόσο ο στόχος μας επιτεύχθηκε.
Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε κατά την εκπόνηση της εργασίας. Εδώ παραθέτονται κάποιοι ορισμοί και έννοιες, όπως ο ορισμός της ικανοποίησης των πελατών, της εξυπηρέτησης των πελατών, της δημόσιας επιχείρησης καθώς και της έννοιας της αποκρατικοποίησης και τα αίτια της. Τέλος, με βάση το ΦΕΚ1 γίνεται αναφορά της αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών και τα κριτήρια της αξιολόγησης αυτής. Είναι
σημαντικό να αναφερθεί ότι όλοι αυτοί οι ορισμοί είναι προσαρμοσμένοι στην φοιτητική κοινότητα και αποτελούν βασικό συστατικό στοιχείο της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται η παρουσίαση των Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά και Αθήνας, καθώς και η ανάλυση των υπηρεσιών που προσφέρουν στους σπουδαστές. Είναι απαραίτητο σε αυτό το κεφάλαιο ο αναγνώστης να γνωρίζει το ίδρυμα και της παροχές του με σκοπό την αμερόληπτη και αποτελεσματικότερη αξιολόγηση των υπηρεσιών του.
Το τρίτο κεφάλαιο περιέχει την έρευνα της αξιολόγησης. Συγκεκριμένα,
αναφέρονται οι μέθοδοι και οι τεχνικές με τις οποίες διεξάγεται η αξιολόγηση κάθε δημόσιας υπηρεσίας δίνοντας έμφαση στον εκπαιδευτικό τομέα. Ακολουθεί η παρουσίαση του ερωτηματολογίου και η ανάλυση του δείγματος της έρευνάς μας, η οποία βασίζεται σε στατιστικά δεδομένα, ώστε η εργασία μας να έχει επιστημονική χροιά και εγκυρότητα. Επίσης, αναλύονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ενδελεχή ανάλυση των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου μας με στατιστικά διαγράμματα, που δείχνουν με σαφήνεια την ικανοποίηση ή μη των φοιτητών όσον αφορά τις προσφερόμενες υπηρεσίες των Α.Τ.Ε.Ι. Πειραιά και Αθήνας. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων αρχικά των δύο τμημάτων του Α.Τ.Ε.Ι. Πειραιά και στο επόμενο τα δύο Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Πειραιά και της Αθήνας.
Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας μας, παρατίθενται τα συμπεράσματα από την παραπάνω ανάλυση και σύγκριση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου, όπως και πως μπορούν αυτά να αξιοποιηθούν σήμερα εν καιρώ οικονομικής κρίσεως. Στα παραρτήματα μπορείτε να επεξεργαστείτε το ερωτηματολόγιο μας.
Αριθμός σελίδων
143 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: